Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم اوستنده در مصاف خانگی با صدرنشین گروه B لیگ اروپایی ژوپیلر لیگ بلژیک شکست را پذیرا شد.

به گزارش وبسایت نود، بامداد امروز (پنجشنبه) تیم اوستنده در هفته هشتم گروه B لیگ اروپایی ژوپیلر لیگ بلژیک میزبان لوکرن بود و 3 بر یک شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های تیم لوکرن در دقایق 29، 35 و 86 به ثمر رسیدند. باتالی نیز در دقیقه 25 زننده تنها گل تیم اوستنده بود.

رامین رضاییان، ملی‌پوش ایرانی دومین هفته متوالی 90 دقیقه در ترکیب تیم اوستنده بازی کرد. این تیم در جدول رده‌بندی شش تیمی گروه B لیگ اروپایی ژوپیلر لیگ بلژیک با 8 امتیاز پنجم است و شانسی برای کسب سهمیه لیگ اروپا نخواهد داشت.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی لژیونر رامین رضائیان لیگ بلژیک اوستنده بلژیک جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان Match of the Day اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید مونیخ را با نتیجه ای خوب ترک کرد و هفته بعد در برنابئو می تواند با شکست بایرن راهی فینال لیگ قهرمانان شود. بهترین بازیکن میدان وینیسیوس بود که توانست هر دو گل رئال را بزند.

او در دقیقه 24 روی پاس استثنایی تونی کروس توانست نویر را مغلوب کند و در اواخر بازی نیز از روی نقطه پنالتی بازی را 2-2 برابر کرد.

دوربین ها در این بازی چند بار فلورنتینو پرز، رئیس رئال، را روی سکوها نشان دادند که در یکی از موارد بعد از گل دوم وینیسیوس بود. پرز از جایش تکان نخورد و در چهره او نیز حس خاصی دیده نمی شد در حالی که وینی توانسته بود شب رئال را در مونیخ نجات دهد. آاس نوشته است که پرز به گل اول وینی نیز واکنش خاصی نشان نداد.

شاید در تمام سال های گذشته تنها واکنش جدی پرز به یکی از گل های رئال در فینال 2014 لیسبون برابر اتلتیکو و گل دقیقه 93 سرخیو راموس بود که مانع از شکست رئال شد. پرز از خوشحالی بلند شد و با هیجان فراوان برای راموس دست زد.

دیگر خبرها

  • خبر تلخ برای فیلم بازها؛ وبسایت Subscene به زودی تعطیل می‌شود
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • جم رکورد فروش را شکست
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است