Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: تنبیه عجیب معاون مدرسه دختران، دانش آموز کلاس ششم را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز 16 اردیبهشت ماه امسال همزمان با هفته گرامی داشت روز معلم، دختر کلاس ششم ابتدایی در مدرسه گلستان آبادان بود که ناگهان خانم معاون مدرسه با قیچی که در دست داشت به سمت نرگس می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم معاون مدرسه با توجه به بیرون بودن موهای این دختر دانش آموز و بدون اطلاع به خانواده وی در اقدامی عجیب موهای نرگس را در دفتر آموزشگاه قیچی می کند.

نرگس وقتی نسبت به رفتار عجیب خانم معاون مدرسه اعتراض می کند خانم معاون ادعا می کند که ناظم مدرسه یک مرد است و بیرون بودن موهای وی احتمال تحریک شدن ناظم مرد مدرسه را دارد.

دختر دانش آموز که سابقه بیماری آسم دارد پس از این اتفاق و بخاطر تحقیر شدن در برابر دیگر همکلاسی هایش دچار آسم شدید عصبی شده و به یکی از بیمارستان های آبادان بیمارستان منتقل می شود.

بدین ترتیب خانواده نرگس با اطلاع از این اقدام خانم معاون مدرسه از وی اعلام شکایت می کنند که دکتر عزیزالله شهبازی فرماندار ویژه و معاون استاندار خوزستان با اعلام این خبر دستور ویژه برای رسیدگی به پرونده را اعلام کرده است.

بنا به این گزارش، عامل این حادثه معاون پرورشی آموزشگاه بود که در لحظات نخست انتشار این خبر بخاطر سرعت در کار مدیر مدرسه عنوان شده بود و بدین ترتیب سوء تفاهم پیش آمده را اصلاح می کنیم. 

 تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نقشه عجیب برادر حسود برای بدنامی خواهر

خواستگار سمج نسرین در جنوب تهران آتش به پا کرد

سرباز فداکار هنگام نجات یک زن چهره اش را از دست داد + عکس

عشق بازی عروس ترامپ با دی‌کاپریو هنرپیشه معروف لو رفت

سهیل در شب تولد درحالت مستی به من تجاوز کرد! + عکس

اخباری عجیب از اعدام راننده اتوبوس فاجعه دراویش پاسداران تهران!

تنبیه شوک آور دختر آبادانی بخاطر مرد بودن ناظم مدرسه! / جزییات شکایت از خانم مدیر + تصویر سند

4 شبانه روز تجاوز خواستگار کینه جو به دختر جوان در خانه مجردی / وسوسه های مسعود کار دستم داد!

تجاوز گروهی به زن 21 ساله در آشپزخانه رستوران + عکس

دختر دانشجو را یک شبه میلیونر شد! + عکس

دردسر برای دختر آرایشگر تهرانی به خاطر موبایل مرد همسایه

تجاوز وحشیانه به زن کارمند تهرانی در پارک / مرد معتاد به اعدام محکوم شد+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت دانش آموز مدرسه مو دختر شکایت آبادان عجیب حوادث آبادان قیچی کردن عکس دختر جوان قتل پدر مرد فیلم زن خودکشی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، رسولی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های کردستان اظهار کرد: در حال حاضر سه هزار مدرسه شبانه روزی در حوزه متوسطه اول و دوم در کشور فعالیت دارند که مدارس شبانه روزی متوسطه دوم در حوزه نظری، کار دانش و فنی حرفه‌ای فعالیت دارد که میزان دانش آموزان مشغول به تحصیل در کل این مدارس ۳۵۰ هزار نفر است.

وی خاطرنشان کرد: هزار و ۱۴۶ مدرسه نظری در کشور فعال است که ۱۶۷ هزار دانش‌آموز در این مدارس فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در دوره دوم متوسطه نظری در کشور مشغول به تحصیل هستند، گفت: ۹ درصد دانش‌آموزان متوسطه نظری در مدارس شبانه روزی کشور مشغول به تحصیل هستند و نشان می‌دهد باید توجه ویژه‌ای به این حوزه شود و مدارس شبانه روزی تقویت شوند.

کارشناس مسؤول برنامه‌ریزی آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: مدارس شبانه‌روزی به منظور دسترسی به توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم و روستایی ایجاد شده و نیاز به تقویت دارند تا شاهد کاهش ترک تحصیل و افزایش پوشش تحصیلی باشیم.

رسولی اذعان کرد: رویکرد جدیدی امسال با عنوان تجمیع آزمون‌های ورودی مدارس خاص که شامل مدارس استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی است، در کشور عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: ثبت نام در این آزمون تا چهارشنبه گذشته به مدت ۲۰ روز انجام شد و ۳۴۰ هزار دانش‌آموز برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

وی زمان برگزاری آزمون سمپاد و نمونه دولتی را یکم تیر عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان در این آزمون به رقابت می‌پردازند.

کارشناس مسؤول برنامه‌ریزی آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اذعان کرد: ۱۰۶ مدرسه شبانه روزی در سه دوره تحصیلی در کردستان فعالیت دارند که از این تعداد ۳۶ مدرسه مربوط به دانش آموزان متوسطه نظری است.

کد خبر 6089842

دیگر خبرها

  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان