Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@06:31:29 GMT

فیلمبرداری مرد آبادانی از صحنه قتل خودش + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۴۴۷۹

فیلمبرداری مرد آبادانی از صحنه قتل خودش + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: مرد آبادانی با گوشی موبایلش صحنه تیراندازی مرگبار برادرزاده اش به خود را ضبط کرد و کشته شد.

حجم ویدیو: 1.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:09

به گزارش اختصاصی  گروه حوادث رکنا ، ساعت 20 شامگاه شنبه 15 اردیبهشت ماه امسال صدای شلیک گلوله در منطقه ذوالفقاری آبادان ماموران پلیس Police را به محل تیراندازی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران با حضور در محل با دو جوان که غرق خون با مرگ دست و پنجه نرم می کردند روبرو شدند که خیلی زود این دو مرد که برادر بودند به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شدند اما در میان راه هر دو برادر به کام مرگ فرو رفتند.

تیم پلیسی در تحقیقات ابتدایی در صحنه جرم Crime پی بردند که 3 برادر به خاطر ملک و املاک میراثی پدرشان از قبل با هم اختلاف داشته و با هم درگیر بودند که در این مرحله پسر جوانی با در دست داشتن اسلحه وینچستر پای در درگیری خانوادگی شان گذاشته و دو عمویش را هدف گلوله های مرگبار قرار داده است.

ماموران تجسس کلانتری ذوالفقاری خیلی زود موفق به دستگیری عامل قتل دو برادر  شدند.

فیلمبرداری از صحنه مرگ

یه گزارش اختصاصی رکنا ؛ یکی از مقتولان این درگیری خانوادگی در حالی که با گوشی موبایلش از صحنه تیراندازی برادرزاده اش فیلمبرداری می کرد وقتی در برابر پسر جوان قرار می گیرد با زبان عربی به او می گوید « شلیک کن » که پسر جوان ناگهان عمویش را هدف قرار می دهد.

مرد جوان باور نداشت که برادرزاده اش او را هدف قرار می دهد و در حالیکه دوربین گوشی موبایلش روشن بود صحنه مرگش را ضبط می کند و با شلیک گلوله مرگ گوشی موبایل به زمین می افتد.

بنا به این گزارش، جوان 27 ساله برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار دارد.

علی رنجکش

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آبروی دختر ایرانی در خواستگاری مرد عرب ریخت

دردسر برای دختر آرایشگر تهرانی به خاطر موبایل مرد همسایه

تجاوز وحشیانه به زن کارمند تهرانی در پارک / مرد معتاد به اعدام محکوم شد+عکس

پسر مُرده پیش ازاهدای اعضای بدنش زنده شد! + عکس

وصیت نامه عاشقانه زن 18 ساله اردبیلی قبل از خودکشی

قتل همسر 35 ساله و دایی 60 ساله در یک ماجرای ناگفته! / در جیرفت رخ داد

مراوده سیاه دختر جوان تهرانی با فرزین / زن و مردی در پارک جنگلی مرا از مرگ نجات دادند + عکس

سرقت مسلحانه در پوشش جاسوسی! / آن ها گفتند زنم جاسوس است!

مرگ دختر نوجوان هنگام سلفی گرفتن +عکس

قتل دختر 3 ساله با روح شیطانی عمه!

پدر عصبانی چاقوی قصابی را زیر گلوی پسر 9 ساله اش گرفت! / زنش درخواست مهریه کرده بود!

قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی به زودی اعدام می شود + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث عکس فیلم مقتول صحنه برادرزاده عکس دختر جوان قتل پدر مرد فیلم زن خودکشی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دختر ۱۱ ساله که در پوشش خبرنگار در غزه فعالیت می‌کند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- با وجود خطراتی که در هر گوشه‌ای در کمین است و تلفات وحشتناکی که جنگ از ۷ اکتبر بر خبرنگاران نوار غزه وارد کرده است، یک دختر ۱۱ ساله شجاعانه به خیابان‌ها آمد و مصمم به ارائه گزارش واقعیت در غزه است.

به گزارش فرارو، سمیه وشاح، ۱۱ ساله، هر روز صبح از خواب بیدار می‌شود و شروع به آماده شدن برای گزارش خبری خود می‌کند. سمیه جلیقه خبرنگاری می‌پوشد و به میدان می‌رود تا آنچه را که در اطراف بیمارستان‌ها یا مناطق ویران شده اتفاق می‌افتد پوشش دهد.

او به عنوان یکی از جوان‌ترین خبرنگاران غزه می‌گوید الگوی او، روزنامه نگار کهنه کار الجزیره، شیرین ابوعاقله است که در ماه می ۲۰۲۲ هنگام پوشش خبری حمله اسرائیل به اردوگاه آوارگان جنین کشته شد.

پدر سمیه همچنین به عنوان گزارشگر تلویزیونی کار می‌کند و به او در نوشتن اخبار کمک می‌کند.

سمیه می‌گوید: من همیشه دوست داشتم خبرنگار باشم و وارد عرصه رسانه شوم، در گذشته همیشه از خبرنگاران تقلید می‌کردم تا یکی از آن‌ها باشم و حالا خبرنگار شده ام، در دوران آوارگی تجربه بسیار سختی را پشت سر گذاشتم.

این دختر فلسطینی برای ضبط کلیپ‌های خود در مقابل دوربین از مومن القریناوی که از روز اول در کنارش بوده کمک می‌گیرد تا نحوه ژست گرفتن و تهیه گزارش حرفه‌ای را به او آموزش دهد.

مؤمن می‌گوید: من به عنوان یک خبرنگار فلسطینی در حین کار با مردم با مشکلات میدانی زیادی روبرو هستم، زیرا احساس ترس و اضطراب زیادی دارم، به ویژه به دلیل پرواز مداوم هواپیما‌های شناسایی در همه جا، اما با وجود تمام موانع و مشکلات باید به کار خود ادامه دهم.

بر اساس گزارش کمیته غیرانتفاعی حفاظت از روزنامه نگاران، ۷۲ نفر از ۹۹ خبرنگاری که در سراسر جهان در سال ۲۰۲۳ کشته شدند، فلسطینی بودند که جنگ غزه را پوشش می‌دادند.

علیرغم خطرات، قطعی ارتباطات و کمبود تدارکاتی که خبرنگاران در غزه با آن مواجه هستند، آن‌ها در تلاشند تا با استفاده از تجهیزات کمی که در دسترس است، جنگ را پوشش دهند.

از ۷ اکتبر ۲۰۲۳، زمانی که اسرائیل در پاسخ به حمله غافلگیرانه حماس به شهرک‌های اسرائیلی در مجاورت نوار غزه، عملیات نظامی گسترده‌ای را علیه غزه آغاز کرد، حداقل ۱۳۰ فعال رسانه‌ای فلسطینی کشته شده اند.

دیگر خبرها

  • قتل هولناک همسر توسط مرد مشهدی بخاطر غذا درست کردن جلوی چشمان دختر ۵ و ۶ ساله‌اش
  • ۳۳ میلیون؛ خرج نوروزی یک دختر بچه هشت ساله
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • مادر و دختر لامردی در درگیری مسلحانه در فارس مجروح شدند
  • مادر و دختر در درگیری مسلحانه مجروح شدند
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله، جوان‌ترین خبرنگار جنگ غزه
  • (ویدئو) دختر ۱۱ ساله که در پوشش خبرنگار در غزه فعالیت می‌کند
  • مرگ زوج هندی به همراه دختر ۱۶ ساله‌ در حریقی «مشکوک» در کانادا