Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:09:35 GMT

کشف ۵۰۰ میلیونی اسکناس‌های ۱۰۰ دلاری جعلی در پرند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۴۶۵۹

کشف ۵۰۰ میلیونی اسکناس‌های ۱۰۰ دلاری جعلی در پرند

سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران کلانتری ۱۷ پرند در پی مراجعه فردی مبنی بر این که صبح امروز یک فرد ناشناس تعداد صد و یک برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری جعلی برای تبدیل به ارز داخلی کشور آورده و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال دریافت و از محل متواری شده، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آنلاین /وی ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان رباط کریم پس از تشکیل یک تیم عملیاتی و فعالیت های اطلاعاتی موفق به شناسایی جاعل فراری در شهر پرند شده که با هماهنگی های قضایی متهم به نام«ح. الف» دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی رباط کریم ابراز کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت دلارهای جعلی را به صرافی برده و مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال گرفته که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران شناسایی و دستگیر شده است.

گفتنی است جاعل دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد و مبلغ به سرقت برده شده به مالباخته بازگرانده شد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی دادگستری یزد، "محمد فیاض فر" افزود: در این عملیات علاوه بر کشف قریب به چهار هزار عدد قرص متادون، مقادیر قابل توجهی از قرص های مسکن و کپسول های خالی دارویی توسط عوامل انتظامی کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: متهم بدون هرگونه تحصیلات و دانش مربوطه، با پودر و مخلوط کردن تعدادی قرص از جمله ماده مخدر متادون که وابستگی و اعتیاد شدیدتری از اکثر موادمخدر سنتی و صنعتی دارد، آنها را در کپسول های خالی ریخته و با مبالغ گزاف و در قالب نسخه اقدام به فروش به متقاضیان ترک اعتیاد نموده است.

وی افزود: در همین راستا متهم پس از تفهیم اتهام با قرار تأمین متناسب راهی بازداشتگاه و رابطین وی در سایر شهرستان ها نیز شناسایی شدند.

فیاض فر تصریح کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی نگهداری داروها و عدم اطلاع از نوع ترکیبات دارویی، عوارض احتمالی آن در دست بررسی می باشد.

خاتم در ۲۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ۳ هزاز نفری ارومیه
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد
  • پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز