Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرمانده پایگاه هوایی شهید سرلشکر سید حسین حسینی بیرجند با اشاره به انتقاداتی که از این نیرو در روزنامه های استان در روزهای اخیر به چاپ رسیده است، از کم لطفی برخی مسئولان نیز در بیان برخی سخنان و ایجاد تشویش در اذهان عمومی گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ خلبان حمید مصطفوی صبح امروز (۲۰ اردیبهشت) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: تیم پزشکی «سفیران سلامتی نیروی هوایی ارتش» در چهاردهمین مرحله حضور خود، به مناطق محروم شهرستان خوسف اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه جانمایی برای حضور این تیم از ۱۰ روز گذشته توسط سرگروههای تیم پزشکی و فرماندهان نیروی هوایی انجام شد، افزود: این تیم پزشکی به مدت سه روز در بخش مرکزی، بخش ماژان و خور شهرستان خوسف به ارائه خدمات به مردم پرداختند.

 

فرمانده پایگاه هوایی شهید سرلشکر سید حسین حسینی ایجاد امنیت را یکی از مهمترین وظایف این نهاد ذکر کرد و ادامه داد: تلاش برای یاری رساندن به مردم مناطق کمتر برخوردار را از دیگر رسالت های خود می دانیم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

 

وی با یادآوری حضور آیت الله عبادی نماینده ولی در خراسان جنوبی در سالیان قبل به عنوان یک عضو در خانواده ارتش گفت: در روزهای اخیر، علی رغم اینکه نیروی هوایی در توسعه و آبادانی این استان نقش بسیار مهمی برعهده دارد، مورد کم لطفی برخی مسئولان قرار گرفت.

 

سرهنگ خلبان مصطفوی افزود: برخی از روزنامه های استان نیز به نیروی هوایی جفا کردند و با برخی تیترها «شلیک نیروی هوایی به قانون و ....» نیروی هوایی را مورد کم لطفی قرار دادند که جای بسیار تامل دارد.

 

وی با یادآوری سخن امام خمینی (ره) که نیروی هوایی را نیروی الهی معرفی کردند،‌ ادامه داد: موضوع کم لطفی به نیروی هوایی را از طریق مراجع قضایی پیگیری می کنیم چرا که بعضی از مسئولان با بیان برخی از سخنان،‌ موجب تشویش اذهان عمومی شده اند.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران سبک زندگی اسلامی برجام مسجد مصلی کتاب تهران آیت الله ایمانی مساجد شورای شهر تهران سرهنگ مصطفویی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا

یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ که گفته می‌شود حامل مواد شیمیایی احتمالا خطرناکی بوده است، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در آمریکا سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ (F-۱۶) نیروی هوایی آمریکا که ظاهرا نوعی زباله شیمیایی را با خود حمل می‌کرد، در نزدیکی یک پایگاه هوایی در ایالت نیومکزیکو سقوط کرد.

رسانه‌های روسی گزارش دادند که فرماندهی پایگاه هوایی هالومان اعلام کرد خلبان توانسته خارج شود و در حال دریافت مراقبت‌های پزشکی است.

پایگاه هوایی هالومان در ایالت نیومکزیکو

مقامات از ساکنان محلی خواستند به دلیل احتمال نشت مواد شیمیایی خطرناک از هواپیما به محیط اطراف، به محل حادثه نزدیک نشوند.

این سومین مورد از سقوط یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در شش ماه اخیر است. یک هواپیمای جنگنده اف-۱۶ در دسامبر گذشته و هواپیمای جنگنده دیگری نیز در ژانویه طی یک عملیات آموزشی در سواحل کره‌جنوبی سقوط کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر