Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از تحویل 70 واحد مسکونی به مددجویان زلزله‌زده تحت پوشش سازمان بهزیستی در سرپل ذهاب خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا پیش از آغاز ماه رمضان این واحدها به این افراد تحویل شود.

دکتر محمد زهرایی در گفت‌وگو با آنا در خصوص اقدامات گروه‌های جهادی در مناطق زلزله‌زده توضیح داد: پس از وقوع زلزله در بخش اسکان موقت قرار بود 8 هزارو 100 کانکس توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا نصب شود که زیرسازی و آماده‌سازی سکوی نصب این کانکس‌ها توسط جهادگران بسیج سازندگی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین 6 هزار و 200 کانکس اهدایی مردم هم توسط قرارگاه‌های استانی بسیج سازندگی جمع‌آوری و تحویل زلزله‌زدگان شد.

زهرایی از تفاهم بسیج‌سازندگی با سازمان بهزیستی برای ساخت مسکن مددجویان زلزله‌زده خبر داد و گفت: در فاز اول تفاهم با بهزیستی قرار است 350 واحد مسکونی به مددجویان زلزله‌زده تحویل داده شود که با برنامه‌ریزی انجام شده 70 واحد از اینها تا پیش از ماه مبارک رمضان تحویل شده و مابقی هم در آینده‌ای نزدیک تحویل خواهد شد.

وی ادامه داد: ما به دولت پیشنهاد داده بودیم که با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی می‌توانیم تمامی مسکن‌های تخریب شده زلزله زدگان را با همان تسهیلاتی که دولت می‌دهد به صورت کلید تحویل آماده کنیم. اما به هر دلیلی این پیشنهاد از سوی دولت استقبال نشد و متاسفانه تسهیلاتی هم که دولت به زلزله‌زدگان می‌دهد تنها تا مرحله سفت‌کاری ساختمان جوابگو است.

زهرایی در خصوص تجهیز منازل مددجویان زلزله‌زده بهزیستی هم گفت: ما علاوه‌بر آماده‌سازی واحدها در حال رایزنی با خیرین هستیم تا با استفاده از کمک آنها تجهیزات لازم برای منازل این مددجویان را هم تامین کنیم.

فعالیت 203 گروه جهادی در ایام نوروز

جانشین رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در خصوص اقدامات جهادی در ایام نوروز در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه هم گفت:‌ 203 گروه جهادی با استعداد 34 هزار نفر در ایام نوروز در مناطق زلزله‌زده فعال بودند که 80 درصد فعالیت آنها عمرانی بوده است.

وی اضافه کرد: در این مدت 200 سرویس بهداشتی و حمام، 100 خانه دام و بخشی از خانه‌های در حال ساخت مردم تکمیل شد.

زهرایی اضافه کرد: در کنار فعالیت عمرانی توزیع ارزاق، پوشک، وسایل کمک آموزشی و موضوع روحیه‌بخشی به مردم هم از سوی گروه‌های جهادی پیگیری شد که آثار خوبی در مردم زلزله‌زده داشت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد

 

زارع نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس از پلمب ۲ واحد متخلف در طرح نظارتی عید تا عید خبر داد و گفت: علاوه بر پلمب ۲ واحد متخلف، ۳۹ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی در طبس تشکیل شده است.

او افزود: در ۷۰ گشت مشترک در طرح نظارتی ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان پرونده‌های تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

زارع نیا با اشاره به همزمانی تعطیلات عید با ماه مبارک رمضان و استقبال زیاد مسافران از شهرستان طبس در تعطیلات عید فطر اظهار کرد: از ۱۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان با نظارت بازرسان صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف برگزار شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس با اشاره به اینکه علاوه بر بازرسی ها، ۷۰ مورد گشت مشترک با اداراه‌های مرتبط برگزار شده است گفت: این میزان گشت مشترک  منجر به ۵۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و ۳۹ فقره پرونده‌ تخلف شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و نرخنامه و عدم ارائه فاکتور به ارزش بیش از ۹۰ میلیون تومان  شده است. 

او گفت: در مدت یاد شده ۲۳ مورد گزارش مردمی به صورت حضوری و یا تلفنی اخذ شده که همگی مورد رسیدگی قرار گرفته و شهروندان می توانند برای  گزارش هرگونه تخلف واحد‌های صنفی با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال