Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی الغرافه گفت: برای آمادگی بالا جهت حضور در جام جهانی صبح‌ها به تنهایی تمرین می‌کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران و عضو باشگاه الغرافه قطر با روزنامه الرایه قطر پیش از دیدار با الریان در مسابقات جام امیر قطر گفت و گو کرد که به شرح زیر است:

* در ابتدا درباره آمادگی الغرافه برای دیدار با الریان بگویید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم آمادگی تیم تا اینجا خیلی خوب پیش رفته است مخصوصاً اینکه بین اعضای کادر فنی و تیم انگیزه بسیار بالایی وجود دارد. البته نباید فراموش کرد شیخ جاسم رئیس باشگاه الغرافه نیز حمایت زیادی را از ما کرده است، اگر تمرکز بالای تیم به همراه اجرای برنامه‌های آیگون بولنت سرمربی تیم پیاده شود به نظرم تیم کاملاً برای این بازی آماده است.

* این بدان معناست که شما الغرافه را شانس پیروزی در این بازی می‌دانید؟

هیچ تیمی را در رقابت‌های جام امیر قطر نمی‌توان بر تیم دیگری برتری داد اما تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما به بهترین شکل ممکن برای این دیدار آماده هستیم تا از شانس پیروزی خودمان استفاده کنیم و از این مانع سخت عبور کنیم.

* آیا از مدافعان الریان ترسی نداری؟

من به عنوان مهاجم نوک از هیچ مدافعی ترسی ندارم اما به تمام رقبا احترام می‌گذارم و در مقابل آنها با تمام قدرت عمل می‌کنم چون می‌دانم که این بازی مهم‌ترین امتحان برای الغرافه در این فصل است. البته این را نیز می‌دانم که الریان تیم خوبی است و تمرکز بالایی دارد. بعد از تمام این گفته‌هایم این را باید اعتراف کنم که شانس نیز باعث می‌شود تیمی بر تیم دیگر برتر باشد.

* آیا این امکان دارد که الغرافه بازی ای که در لیگ ستارگان الریان را ۶ تایی کرد، تکرار کند؟

ما باید منطقی صحبت کنیم، پیروزی مقابل تیمی قدرتمند مثل الریان با ۶ گل بسیار سخت است چه بسا که این کار محال است هر دو تیم در این بازی شانسی مساوی دارند و هر دو تیم بازیکنان خوبی را در ترکیب خود می‌بینند به همین خاطر برتری تیمی بر تیم دیگر با این نتیجه سنگین تقریباً غیرممکن است. همه می‌دانند که الریان در دیداری که با آنها در لیگ ستارگان داشتیم شرایطی استثنایی داشت البته ما نیز در آن بازی خوب عمل کردیم اما اعتراف می‌کنم که اگر الریان در آن شرایط نبود نتیجه ۶ تایی رقم نمی‌خورد.

* برگ برنده هر دو تیم در این بازی چیست؟

تعداد زیادی از بازیکنان خوب در ترکیب هر دو تیم وجود دارند. در الریان بازیکنان خوبی مانند تاباتا و سباستین سوریا، محسن متولی، احمد عبدالمقصود و غیره وجود دارند. همچنین در الغرافه نیز بازیکنان با ارزشی مثل وسلی اسنایدر و بقیه بازیکنان باتجربه و جوان هستند. احساس می‌کنم اسنایدر در این رقابت‌ها نقش یک رهبر را بازی خواهد کرد تا ما از این مانع بزرگ عبور کنیم. کل آن چیزی که درباره الغرافه می‌توانم بگویم این است که همه به دنبال پیروزی و رسیدن به فینال این رقابت‌ها هستند چون همه ما ارزش این جام را می‌دانیم.

* بعد از این دورانی که به همراه الغرافه گذراندی آیا احساس می‌کنید که به همراه این تیم خوش‌ درخشیدید؟

به همراه الغرافه خیلی خوب درخشیدم، من در حرف‌هایم اغراق نمی‌کنم اگر بگویم از روز اولی که این تیم پیوستم درخششم را آغاز کردم، از همان روز اول باشگاه با من خیلی خوب رفتار کرد و با من به صورت یک خانواده برخورد شد، همه به دنبال کسب نتایج خوب بودند تا هواداران را خوشحال کنند.

* نزدیک‌ترین دوستانت در قطر چه کسانی هستند؟

طبیعی است که تمام بازیکنان الغرافه دوستان نزدیک من هستند و من به همراه آنها در خارج از باشگاه نیز رفت و آمد دارم البته خارج از باشگاه نیز دوستانی دارم، مرتضی پورعلی گنجی بازیکن السد و سروش رفیعی بازیکن الخور نزدیکترین دوستان من در خارج از باشگاه هستند.

* درباره تمرینات خود بگویید. آیا تمرین خاصی برای جام جهانی انجام می‌دهید؟

من صبح‌ها به تنهایی تمرین می‌کنم تا خود را برای جام جهانی آماده کنم، شب‌ها نیز به همراه تیم تمرین می‌کنم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۴۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ تیم ملی در اردوی خرداد ماه دو بازی با تیم‌های ازبکستان و هنگ کنگ برگزار خواهد کرد و با برگزاری این بازی‌ها مسابقات تیم ملی در دور نخست مقدماتی جام جهانی به پایان می‌رسد. ممکن است محمد محبی به دلیل مصدومیت اردوی جدید تیم ملی را از دست دهد. بازیکنی که در ماه‌های اخیر ستاره بی بدیل تیم ملی بوده است و در روستوف هم روزهای خوبی داشته است.

محبی دچار کشیدگی لیگامنت روی پا مواجه شده و در سه هفته اخیر لیگ برتر روسیه در ترکیب تیمش به میدان نیامده است. او به نظر یک بازی دیگر از روستوف را از دست خواهد داد و بعد از آن رفته رفته به تمرینات گروهی تیم اضافه می‌شود.

محمد محبی بعد از بازگشت به تمرینات گروهی یکی دو هفته هم زمان نیاز خواهد داشت تا از نظر تمرینات هماهنگی به شرایط ایده آلی برسد و شاید به همین خاطر امیر قلعه نویی به این بازیکن برای اردوی خرداد ماه استراحت بدهد. به خصوص که محمد محبی نزدیک به یک ماه است که از شرایط مسابقه دور شده است.

محمدمحبی این فصل همان طور که اشاره شد یکی از بهترین‌های روستوف بوده است. او تا به این جای کار زننده ۷ گل برای تیمش بوده است.

کد خبر 847913 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد