Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از نسل های موجود تلاش دارند در کوتاه ترین زمان به اطلاعات دست یابند، گفت: باید معرفی میراث ها برای نسل های آینده با روش های جدید انجام شود که تکنولوژی اطلاعات یکی از این روش هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد مهدی مروج الشریعه امروز (20 اردیبهشت) در مراسم ملی نکوداشت خادمان علم و فرهنگ(ویژه خاندان راشد محصل) اظهار کرد: خاندان راشد محصل وارث بزرگ میراث تاریخی در دیار علم و ایمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه باید برای برگزاری مراسم نکوداشت ها و احیای سنن گرامیداشت بزرگان به اقتضای شرایط زمان توجه کنیم، افزود: باید معرفی میراث ها برای نسل های آینده با روش های جدید انجام شود تا با پایداری بالاتری در همه افکار نسل جوان باقی بماند؛ تکنولوژی اطلاعات یکی از این روش ها است.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیاری از نسل های موجود تلاش دارند در کوتاه ترین زمان به اطلاعات دست یابند، ادامه داد: باید علاوه بر برگزاری اینگونه همایش های سنتی از علم اطلاع رسانی روز برای مخاطبان استفاده کرد.

 

مروج الشریعه با تاکید بر اهمیت الگوبرداری و الگوسازی برای جوانان، افزود: باید برای نخبه پروری آینده چاره اندیشی شود.

 

به گفته وی امیدواریم با نمادهایی همچون خاندان راشد محصل مسیری برای تداوم این نسل و نخبه پروری توفیقات روزافزون و با ارزشی داشته باشیم.

 

احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند هم در این مراسم اظهار کرد: راه ایجاد فرهنگ و پیشرفت کشور از مسیر تربیت انسان و شکل گیری شخصیت ها است.

 

وی افزود: علت همه آسیب های اجتماعی در الگوها است و متاسفانه ما نتوانستیم نمونه ها و الگوهای خوبی برای فرزندان و جامعه خود باشیم.

 

رئیس دانشگاه بیرجند با تاکید بر اینکه اگر الگوهای خوبی باشیم قطعا آسیب های اجتماعی کاهش می یابد، گفت: مشکل ما پول نیست بلکه نبود الگوی خوب و عدم معرفی آنان به جوانان و نوجوانان است.

 

به گفته وی پاسداشت خادمان علم و فرهنگ و بویژه خاندان راشد محصل از استان خراسان جنوبی در واقع پاسداشت امید و تلاش برای رفع مشکلات کشور است.

 

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران نمایشگاه کتاب کتاب سبک زندگی اسلامی برجام مصلی مساجد مجلس مسجد بیرجند همایش ملی نکوداشت خادمان علم و فرهنگ خاندان راشد محصل بیرجند کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود

به گزارش صدای ایران از ایسنا،مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا اعلام کرد که به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

مهدی سیدهاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودرو‌های نوشماره و چه خودرو‌های دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد