Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مسابقه ملی حمل و نقلی شو در واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علی شهابی رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل در این مراسم گفت: «استارتاپ هر ایده و فکر نویی است که علاقه به ریسک کردن و رشد سریع تا رسیدن به محصول را در خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

شهابی اظهار کرد: «واحد یادگار امام خمینی(ره)شهرری نخستین استارتاپ ویکند ملی در زمینه تخصصی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل را به منظور پاسخ به چالش‌های ملی حمل و نقل و رشد و توسعه کشور در حوزه‌های گردشگری، تجارت، بیمه، سهولت در جابه‌جایی کم خطر افراد و توسعه روابط بین المللی و غیره برگزار می‌کند.»

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان واحد یادگار امام خاطرنشان کرد: «نخستین مسابقه حمل و نقلی شو هفدهم اردیبهشت 1397 با یک پیش رویداد 5 ساعته برای افراد شرکت کننده و ایده پرور همراه با کارگاه‌های آموزشی، فضایی شاد و علمی برگزار و در ساعت 14 روز نوزدهم افتتاح و در ساعت 21 روز بیست و یکم اردیبهشت جاری خاتمه می‌یابد؛ روز نخست ایده‌ها ارائه، داوری‌ها تشکیل و تیم‌های شرکت کننده با هدایت مربی‌های خبره برای ساختن آینده‌ای پویا تشکیل می‌شوند.»

وی افزود: «در این استارتاپ ویکند 150 نفر شرکت کننده از استان‌های البرز، اصفهان، تبریز، اردبیل، قم، همدان و تهران حضور یافته که با روش‌های نو باید ایده‌های خود را در 60 ثانیه برای داوران ارائه دهند. 10 ایده برتر پذیرفته و سپس با آموزش در کارگاه تیم سازی برای رسیدن به ایده موردنظر اقدام به یارگیری کنند؛ به نفرات نخست تا سوم ایده‌های برتر جوایز نفیسی اهدا و از ایده‌های آنان در این واحد دانشگاهی حمایت می‌شود.»

افتتاحیه نخستین مسابقه ملی حمل و نقلی شو – استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل با حضور اعضای هیات رئیسه، مصطفی معینی مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن(تراورس)، امیر محسنی شهردار منطقه 17 تهران، وحید یزدانیان رئیس دانشگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرضیه باریکانی مشاور امور شهرسازی معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و جمع کثیری از استادان و دانشجویان در سالن خوارزمی دانشکده فنی و مهندسی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، اختتامیه جشنواره ایده‌شو دانش‌آموزی ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور علی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر، جواد اشکبوس مدیرکل مدارس سمای خمینی‌شهر، روح‌الله کاظمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی‌شهر، وحید مالکی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان خمینی‌شهر، هاشمیان رئیس اداره نهاد کتابخانه‌های عمومی خمینی‌شهر، پرویز فخاری معاون متوسطه آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر، مسئولان شهرستان، مدیران، معاونان، معلمان مدارس سما و دانش‌آموزان در محل سالن اجتماعات مجتمع مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر برگزار شد.

مدیرکل مدارس سمای خمینی‌شهر در این نشست با اشاره به اهداف رویداد ایده‌شو دانش‌آموزی گفت: دبیرخانه رویداد ایده‌شو دانش‌آموزی مجتمع مدارس سمای خمینی‌شهر با همکاری مرکز رشد و باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در دو بخش پسران و دختران تشکیل شد.

جواد اشکبوس متذکر شد: این رویداد با هدف تبدیل جرقه‌های فکری دانش‌آموزان به ایده‌های برتر برای کسب و کار و اشتغال در آینده، فعالیت خود را آغاز کرد.

وی به روند اجرایی این رویداد پرداخت و ادامه داد: در گام اول مرکز رشد دانش‌آموزی با ساختاری منظم ازجمله تشکیل کمیته شورای برنامه‌ریزان شروع به فعالیت کرد و در گام دوم سامانه پُرس‌لاین طراحی شد و برای ثبت‌نام دانش‌آموزان دارای ایده مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرکل مدارس سمای خمینی‌شهر، تبدیل ایده به تولید محصول را به عنوان نکته جالب توجه در برگزاری این رویداد عنوان کرد و افزود: از مجموع هفت مدرسه مجتمع سمای دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر بالغ بر ۳۰۰ دانش‌آموز ثبت‌نام انجام دادند که از این میان در مرحله نخست ۹۰ ایده به دبیرخانه رویداد ارسال شد که از این تعداد ۲۳ ایده به مرحله نهایی راه یافت و با تشکیل جلسات و نشست‌های حضوری با دانش‌آموزان، ایده‌های اولیه ویرایش، بهینه‌سازی و تکمیل شد.

به گزارش آنا، در پایان این رویداد از ۲۳ ایده برتر دانش‌آموزی با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب فردا با حضور وزیر فرهنگ برگزار می‌شود
  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • چاپ کتاب عضو هیئت علمی واحد یادگار امام در انتشارات علمی و دانشگاهی
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس