Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه فرهنگیان، مراتب تشکر جامعه فرهنگیان را طی پیامی اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن پیام سیدمحمد بطحایی به شرح ذیل است:

«محضر مبارک رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)

با سلام و تحیات فراوان

جامعه بزرگ آموزش و پرورش هفته معلم امسال را با خاطره ای به یادماندنی به پایان رساند؛ پایانی که البته سرآغاز نوسازی و رویشی جدید برای نظام تعلیم و تربیت کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاه بلند و امیدبخش حضرتعالی به جایگاه بی بدیل آموزش و پرورش به عنوان رکن اصلی پیشرفت کشور که فرمودید: هزینه کردن برای آن در واقع سرمایه گذاری برای آینده کشور است و تاکید مستطاب عالی بر ضرورت اجرای جامع و کامل سند تحول بنیادین و لزوم حمایت همه جانبه دستگاه ها و نهادهای مختلف و مردم عزیز از آموزش و پرورش و اهتمام فزون تر به ارتقای کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی، یقیناً امید و انگیزه تلاش صادقانه و خستگی ناپذیر را در فرهنگیان و به ویژه مسئولان این دستگاه عظیم تقویت نموده است.

به عنوان معلم و خادم خانواده بزرگ آموزش و پرورش، مراتب قدردانی و تشکر وافر خود را به نمایندگی از فرهنگیان شریف نسبت به حضور خاطره انگیز، موثر، امیدبخش و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه فرهنگیان تقدیم می دارم.

تاییدات و حمایت مجدانه حضرتعالی، وظیفه اینجانب را در تحقق سیاست ها و رهنمودهای معظم له سنگین تر از گذشته کرده است.

امیدواریم از دعای خیر و رهنمودهای دلسوزانه حضرتعالی در بالندگی نظام آموزش کشور و پرورش فرزندان ایران اسلامی بیش از پیش بهره مند باشیم».

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حجرگشت صبح چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم استان البرز با اشاره به در پیش بودن هفته معلم گفت: آخرین هماهنگی‌ها برای گرامیداشت هفته معلم ۱۴۰۳ انجام شده و از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار معلمان برگزیده استان با مقام معظم رهبری، دیدار با رئیس جمهور، رؤسای مجلس و قوه قضائیه، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار البرز اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اهمیت تکریم معلمان مدارس استثنایی استان مطرح کرد: ابتکاری که امسال برای اولین بار به کار رفته این است که با توجه به اهمیت آموزش و پرورش استثنایی و جنس خاص زحمات این همکاران، دو معلم شاغل در مدارس استثنایی به صورت جداگانه تحت عنوان معلم نمونه مدارس استثنایی تقدیر خواهند شد.

وی استفاده از خدمات رفاهی، ورزشی و اقامتی را از دیگر برنامه‌های هفته معلم برشمرد و عنوان کرد: از دهم تا بیستم اردیبهشت ماه استفاده از تمامی فضاهای ورزشی، اقامتی و رفاهی استان برای همکاران به صورت رایگان است. همه مناطق آموزش و پرورش البرز مکلف شده اند تقدیر شایسته ای از همکاران به ویژه معلمان نمونه شهرستان‌ها داشته باشند.

حجرگشت در پایان تصریح کرد: تقدیر از مقام معلم در سطح استان البرز، استفاده از تبلیغات محیطی، تقدیر از مقام معلم در رسانه ملی استان و برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه در زمینه بزرگداشت مقام معلم از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان البرز در این هفته خواهد بود.

کد خبر 6087453

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود