Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-05-06@20:40:08 GMT

جزئیات و تصاویر آتش زدن برجام و پرچم آمریکا در مجلس

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۵۹۳۱

جزئیات و تصاویر آتش زدن برجام و پرچم آمریکا در مجلس

 جزئیات و تصاویر آتش زدن برجام و پرچم آمریکا در مجلس 

 

به گزارش ایران ناز , امضای ترامپ برای خارج شدن امریکا از برجام و سخنرانی جدید او باعث واکنشهای گسترده ای از سوی مسئولان ایرانی گردید . برخی نمایندگان خشمگین مجلس نیز , برجام و پرچم آمریکا را در صحن علنی مجلس اتش زدند.جلسه علنی امروز مجلس شاهد آتش زدن برجام و پرچم آمریکا در واکنش به خروج ترامپ از برجام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایران ناز  صحن علنی چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه در حالی آغاز شد که بعد از تلاوت قرآن کریم و قرائت معنای آن نمایندگان مجلس به لغو برجام از سوی ترامپ رئیس جمهور آمریکا طی شب گذشته واکنش نشان دادند.

 

 

کوهکن نماینده مردم لنجان اولین نماینده ای بود که با در دست داشتن برجام بعد از تلاوت قرآن در جایگاه ناطقان قرار گرفت و بلافاصله ذوالنور نماینده مردم قم هم همراه با دست در داشتن پرچم آ‌مریکا و برجام به وی پیوست.

 

 

در این میان دیگر نمایندگان هم از جمله احسان قاضی‌زاده هاشمی، ابطحی، دهقانی، حسن نژاد، پورمختار، قاضی پور، گودرزی، سلیمی، پاپی‌زاده، خدابخشی و… هم به جایگاه ناطقان وارد شدند و در این میان برجام و پرچم آمریکا را با شعار مرگ بر آمریکا و برجام را آتش زدیم، آن را به آتش کشیدند.

 

 

همزمان با سوختن برجام و پرچم آمریکا نمایندگان مدام شعار می‌دادند برجام را آتش زدیم و دیگر نمایندگان حاضر در صحن شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دادند.

 

لاریجانی در این میان با کنایه به کوهکن گفت: “مراقب باشید مجلس را آتش نزنید”.

 

شعار مرگ بر آمریکا و برجام را ‌آتش زدیم به طور متناوب در مجلس تکرار می‌شد.

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین

ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی توییتر(ایکس)  با انتشار یک نظرسنجی در اعتراض به حامیان فلسطین در آمریکا پیشنهاد عجیبی داد و گفت: قانون پیشنهادی: اگر کسی پرچم آمریکا را پایین کشیده و پرچم دیگری را به جای آن نصب کند، آن شخص باید یک سفر یک طرفه رایگان(اما اجباری) به کشور آن پرچم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پرچم فلسطین در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان آمریکا + فیلم
  • گفت و شنود/ گاوش کو؟!
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد