Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:امیر سولیاگیچ کتاب «کارت پستال هایی از گور» را حاصل نبردی بین تمام چیزهایی دانست که می خواهد فراموش کند و نمی خواهد فراموش شوند و گفت: سعی می کنم مطالبی را از سربرنیتسا بنویسم که خواننده توان و کشش خواندن آن را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، رونمایی از دو کتاب «کارت پستال های از گور» نوشته امیر سولیاگیچ و لبخند من انتقام من است به نویسندگی جوا آودیچ به ترجمه سیدمیثم میرهادی در سرای ملل سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست امیر سولیاگیچ، نویسنده کتاب «کارت پستال هایی از گور» در این نشست گفت: اولین بار نوشتن را به عنوان خبرنگار در سال 2001 در بوسنی آغاز کردم؛ من هیچ وقت دنبال این نبودم که کتاب بنویسم و به عنوان نویسنده معرفی شوم علاقه ای به این کار هم نداشتم همیشه آن چیزی که در جبهه مقابل من قرار می گرفت و نمی گذاشت بنویسم احساسات من درباره این قضایای سربرنیتسا بود؛ بعد از آن هم سعی می کنم مطالبی را بنویسم که خواننده توان و کشش خواندن آن را داشته باشد.

 

این نویسنده با بیان اینکه کتاب من ادای دینی به کسانی است که در جنگ سربنیستا کشته اند و اکنون در بین ما نیستند، گفت: وقتی یک جنگ را پشت سر می گذارید اولین حس آدم بازمانده از جنگ این است که چه شانسی داشتم که زنده مانده ام و سوالی در ذهنم این است که چرا بقیه مردند و من زنده هستم؟ همیشه سایه یک فاجعه مثل سربنیستا در زندگی آن فرد سایه افکنده است. مسئله اصلی این است که چطور زندگی می کند و چه چیزهایی از این حادثه را باید در ذهن نگه دارد و چطور فراموش کند آن چیزهایی که ذهن به طور ناخودآگاه شما را به سمت آنها می برد.

 

امیر سولیاگیچ خاطرنشان کرد: کتاب «کارت پستال هایی از گور» حاصل نبردی بین تمام چیزهایی است که می خواهم فراموش کنم و چیزهایی است که نمی خواهم فراموش شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام مجلس کانون های مساجد کنگره بین المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی آیت الله مکارم شیرازی نمایشگاه کتاب کنگره نقش شیعه آیت الله ایمانی مقام معظم رهبری کارت پستال هایی از گور امیر سولیاگیج نمایشگاه کتاب تهران کتاب کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید

بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای تجاری قصد دارند کشنده‌ای با کیفیت‌ مثل فاو J6-460 را مالک شوند ولی نسبت خرید در بورس کالا مردد و نگران هستند. برخی از آنها تصور می‌کند خرید کشنده در بورس کالا، کاری پیچیده و سخت است اما واقعیت این است که مراحل خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت‌تر از ساعت‌ها چانه‌زنی با دلال‌های خودور است. 

حال اگر برای خرید کشنده فاو J6-460 در بورس کالا ابهام دارید، کافیست:

•    پنج دقیقه یک ویدئو آموزشی که در سایت رسمی بورس کالا در بخش «خودرو» بارگذاری شده را تماشا کنید و صفر تا صد خرید خودرو بورس کالا را یاد بگیرد:

سری به سایت بورس کالا به آدرس ime.co.ir بزنید. از منوی بالای صفحه به قسمت «خودرو »  بروید؛ پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده و اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید، روی قسمت «بیشتر» بزنید تا ویدئو آموزشی پخش شود.

•    می‌توانید از عاملیت‌های تجاری گروه بهمن بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند. 

عاملیت‌های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور، آمادگی دارند شما را در این خصوص راهنمایی کنند؛ بنابراین با مراجعه یا تماس با عاملیت‌ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما می‌گذارند.

•    برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خودشان می‌دهند! با کارگزاری بورسی خودتان تماس بگیرید.

برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

ضمن اینکه:

•    در روز معامله بورس کالا نیازی نیست، تمام مبلغ کشنده فاو در حساب شما باشد! در این نوبت حداقل ده درصد مبلغ پایه خودرو در حساب شما باشد، می‌توانید در قیمت‌گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود 478 میلیون تومان می‌شود.

•    معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار، به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت بدست آوردید را به دلال‌ها بدهید. در بورس کالا شما خودتان تعیین کننده قیمت هستید اما وقتی محصول در اختیار دلال باشد، شما باید مطیع و تابع باشید.

دیگر خبرها

  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است