Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-29@08:23:38 GMT

کامیابی نیا می ماند

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۶۲۸۳

کامیابی نیا می ماند

 کمال کامیابی‌نیا چند پیشنهاد بسیار خوب داشت اما در نهایت تصمیم گرفت در پرسپولیس بماند. این تصمیم وقتی قطعی شد که برای چهارمین بار طی یک سال، کتف کمال دچار آسیب‌دیدگی شدید شد.
به گزارش صدای ایران بار اول روز 14 اردیبهشت سال 1396 و در آخرین دقایق دیدار پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان در مشهد که با شکست سرخپوشان تهرانی به اتمام رسید، کمال پس از برخورد به زمین از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از دیدارهای آسیایی، این بازیکن کتفش را به تیغ جراحان سپرد تا درد کمتری را تحمل کند. بعد از جراحی نیز دو بار کتفش مصدوم و دچار دررفتگی شد که بار اول در زمان بازی و بار دوم در استخر رخ داد و هر مرتبه، حداقل 20 روز کمال را از بازی‌ها دور کرد. برای چهارمین بار، در دقیقه 1+90 دیدار مقابل الجزیره در ورزشگاه محمدبن زاید ابوظبی، کمال از ناحیه کتف دچار صدمه‌دیدگی شدیدی شد و دیدار برگشت را از دست داد.   به نقل از خبر ورزشی، او با این وضعیت، حتی بعید است به کمپ تیم ملی برسد و بتواند همراه سایر ملی‌پوشان تمرین کند. از آنجا که مصدومیت از ناحیه کتف، به خصوص دررفتگی ممکن است برای طولانی‌مدت ادامه داشته باشد و با هر برخورد سختی، کتف از جای خود خارج شده و هر مرتبه، حدود دو تا سه هفته این بازیکن را اسیر فیزیوتراپی می‌کند، پیشنهاد سایر باشگاه‌ها به کمال نیز کمرنگ‌تر شده اما پرسپولیسی‌ها همچنان خواهان جذب او هستند. در این رابطه شنیدیم بعد از ترخیص کمال از بیمارستان، گرشاسبی از او قول گرفت که قراردادش را تمدید کند و با خیال راحت به درمان خود بپردازد تا برای فصل آینده آماده شود.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات مدارس کانادایی از متا و شبکه‌های اجتماعی شکایت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ۴ هیات مدرسه در کانادا خواستار بیش از ۴ میلیارد دلار کانادایی( معادل ۲.۹۶ میلیارددلار آمریکا) خسارت از شرکت هایی مانند متاپلتفرمز و اسنپ شده اند زیرا محصولات آنها به دانش آموزان آسیب رسانده است.

این هیات های مدارس در بیانیه ای مشترک نوشته اند: این محصولات برای استفاده مکرر طراحی شده اند و شیوه تفکر، رفتار و یادگیری کودکان را تغییر می دهند.

طبق بیانیه، این امر به بحران های یادگیری و روحی در دانش آموزان منجر می شود و درنتیجه مدارس مجبور می شوند سرمایه گذاری بیشتری در برنامه های پشتیبانی انجام دهند.

در این شکایت از تیک تاک، اپ چینی اشتراک گذاری ویدئو کوتاه نیز نام برده شده است. این شکایت توسط هیات مدرسه ناحیه تورنتو، هیات مدرسه ناحیه پیل ، هیات مدرسه منطقه تورنتو کاتولیک و همچنین هیات مدرسه منطقه اوتاوا-کارلتون ثبت شده است. بیش از هزار مدرسه تحت نظارت این هیات ها هستند.

چند تحقیق نشان داده پلتفرم هایی مانند فیس بوک و واینستاگرام ممکن است اعتیادآور باشند و استفاده طولانی مدت از آنها به اضطراب و افسردگی منجر می شود.

سال گذشته ۳۳ ایالت آمریکا از متا شکایت و این شرکت را متهم کردند با محصولاتش چالش های سلامت روحی میان کاربران کودک و نوجوان به وجود می آورد.

کد خبر 6064558

دیگر خبرها

  • هیات مدارس کانادایی از متا و شبکه‌های اجتماعی شکایت کرد
  • وقوع انفجار در کابل
  • شهادت ۱۴ هزار کودک فلسطینی در تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه
  • تفال به حافظ پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳؛ عشق تو نهال حیرت آمد/ وصل تو کمال حیرت آمد
  • انفجار مین در سردشت و مجروحیت دو نفر | قطع عضو یکی از حادثه دیدگان
  • ◄ شایعه اخراج یک لکوموتیوران به دستور مدیرعامل عامل
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا
  • روزه جسم و روح و عقل انسان را تقویت می‌کند
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • پیشکسوت استقلال از بیمارستان مرخص شد