Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:08:03 GMT

موافقت وین رونی برای پیوستن به دی سی یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۶۲۹۰

موافقت وین رونی برای پیوستن به دی سی یونایتد

وین رونی، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد راهی لیگ ایالات متحده خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، رونی تابستان گذشته بود که به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد به باشگاه سابق خود اورتون بازگشت ولی عمر حضور او در باشگاه محبوبش، احتمالا بیش از یک سال نخواهد بود.

رونی که با زدن 11 گل، بهترین گلزن فصل اورتون لقب گرفته، دوران چندان خوبی را در این باشگاه پشت سر نگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تافی ها در این فصل کار را با کومان شروع کردند و با آلاردایس به اتمام خواهند رساند. رونی با هر دو مربی مشکلاتی داشت و با توجه به وضعیت مالی نه چندان خوب اورتون و حقوق 150 هزار پوندی او در هفته، به نظر می رسد که جدایی به سود هر دو طرف باشد.

 

 

 

 

روز گذشته اخباری مبنی بر پیشنهاد باشگاه دی سی یونایتد به رونی منتشر شد و ساعتی پیش اسکای اسپورتس و چند منبع معتبر انگلیسی گزارش دادند که رونی با این پیشنهاد موافقت کرده و دو طرف به نتایج مثبتی رسیده اند اما هنوز قراردادی رسمی امضا نشده است.

 

لازم به ذکر است که پیشنهاد دی سی یونایتد به رونی دو ساله و به ارزش 12 میلیون پوند است.

اورتون وین رونی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد

میسون گرینوود فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد؟ بارسلونا و منچستریونایتد در میان گزینه ها نیستند. 

طرفداری | منچستریونایتد پس از پایان دوره قرضی گرینوود در ختافه به دنبال فروش او خواهد بود، این باشگاه اسپانیایی این خبر را تایید کرد. گرینوود پس از اینکه یونایتد موافقت کرد فوتبالش را خارج از اولدترافورد از سر بگیرد، این فصل به صورت قرضی به ختافه پیوست. 

این بازیکن 22 ساله در این فصل به طور منظم بازی کرده، در 29 بازی 10 گل به ثمر رسانده است که ارزش او در بازار را برای یونایتد برجسته کرده است. یونایتد به ختافه اعلام کرده که به دنبال فروش این بازیکن است و نمی خواهد او را برگرداند. 

ختافه به دلیل محدودیت‌های مالی در هزینه کردن، علاقه مند به قرض گرفتن دوباره گرینوود است. آنخل تورس، رئیس باشگاه، در مصاحبه با رادیو مارکا اسپانیا گفت:

اگر به خود او، والدینش و باشگاه بستگی داشت، فکر می‌کنم او یک سال دیگر به کار خود ادامه می‌داد. اما در مورد منچستریونایتد، خبری که ما از هفته گذشته داریم، این است که اگر پیشنهاد خوبی برسد، آنها می خواهند او را بفروشند زیرا او قرار نیست به آنجا  برگردد.

 به گزارش فابریتزیو رومانو، بارسلونا اخیرا وضعیت میسون گرینوود را زیر نظر گرفته بود، اما از اقدام برای جذب او منصرف شد و دیگر اثری از او در لیست اهداف نقل و انتقالاتی بلوگرانا نمی بینیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • «در منچستریونایتدِ تن هاخ، هیچگونه پیشرفت و یا سبک بازی مشخصی به چشم نمی‌خورد»
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • واکنش حماس به حمله ارتش اسرائیل به رفح
  • حماس با پیشنهاد آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • عصبانیت ریو فردیناند از تحقیر منچستریونایتد؛ می‌رم بخوابم، شب خوش! / عکس
  • منابع صهیونیستی: آتش‌بس مورد قبول حماس، برای اسرائیل غیرقابل قبول است
  • آمریکا در حال بررسی پاسخ حماس به توافق آتش‌بس است
  • حماس با پیشنهاد آتش بس موافقت کرد/ توپ در زمین اسرائیل!
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس