Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در پي حاشيه‌هاي اخير بيانيه‌اي صادر کرد.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت باشگاه ذوب‌آهن، در پي اتفاقات و حاشيه‌هايي که به وجود آمده، باشگاه ذوب‌آهن بيانيه‌اي صادر کرد.
در اين بيانيه آمده که در شرايطي که تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان در آستانه ديدار حساس برگشت با تيم فوتبال استقلال در چارچوب مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسياست، بروز شايعاتي که بيش از هر چيز اتحاد و همدلي مجموعه ذوب آهن در تماميسطوح را در نظر گرفته است، کاري بس ناجوانمردانه و البته عبث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش سايت باشگاه ذوب آهن، در روزهايي که تيم فوتبال ذوب آهن با بالاترين حد از همدلي مجموعه مديريتي، کادر فني، بازيکنان، مديران استان
و هوادارانش در آستانه آخرين ديدار فصل قرار دارد و تلاش خواهد کرد با کسب يک نتيجه خوب در ورزشگاه آزادي فصل بسيار خوبش را به پايان برساند، عده اي که پيش تر نيز تحرکات آنها بر خلاف باشگاه بزرگ، ريشه دار و باتجربه ذوب آهن مشخص بود، آخرين راهبرد خود را در استفاده از روشهاي منسوخحاشيه سازي يافته اند که به اين وسيله باشگاه ذوب آهن ضمن تکذيب تمامي
اين حاشيه ها يادآور مي شود باشگاه ذوب آهن با اين رفتار شناخته و پيش بيني شده متحدتر خواهد شد و به مسير رو به جلو خويش خواهد تاخت.
باشگاه ذوب آهن در رابطه با حاشيه سازيهايي که قصد دارد به بازيکنان، کادر فني و مديريتي باشگاه فشارهاي رواني وارد کند و طي چند روز اخير ازطرق مختلف مباحث حاشيه اي مختلفي را در اين ارتباط ايجاد کرده است اين
نکته را بيان مي دارد که همانطور که در مصاحبه مديرعامل باشگاه ذوب آهن هم مطرح شد گزينه اول و آخر سرمربيگري ذوب آهن براي فصل آتي امير قلعه نويي است و مذاکره با هر مربي ديگري در اين ارتباط به شدت تکذيب مي شود.
ضمنا توجه به اين نکته ضروري است که ذوب آهن با تمامي توانش در مصافپاياني فصل حاضر خواهد شد و در صورت هر کسب نتيجه اي به مجموعه خود به لحاظ انجام بيشترين تلاشها براي موفقيت در اين فصل خواهد باليد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه جلسه هیات دولت

جمعی از اعضای هیأت دولت، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پس از جلسه در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078344 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس
  • عکس| سرخپوست‌ها در بازی پرسپولیس!
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • در حاشیه جلسه هیات دولت