Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@06:31:29 GMT

کشف جسد جوان ۲۲ ساله در رودخانه دز پس از چهار روز

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۶۴۵۰

صراط:

عبدالحسین معظم‌فر اظهار کرد: پیش ظهر امروز ( 20 اردیبهشت‌ماه) جسد مرد 22 ساله سمنانی که چهار روز پیش در رودخانه دز غرق شده بود، توسط آتش‌نشانان کشف و از آب بیرون آورده شد.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: ساعت 13:15 شانزدهم اردیبهشت غرق شدن این جوان که از پرسنل کادر یکی از یگان‌های ارتش در اهواز بود، به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه نیروهای نجات غریق و اکیپ غواصی سازمان عملیات جستجو را در رودخانه دز با کمک نیروهای بومی و غیر بومی منطقه آغاز کرد.

معظم‌فر افزود: در ساعت 10:50 امروز جسد این مرد ۲۲ ساله در حوالی پل قدیم دیده شد که بلافاصله از طریق قایق‌های امدادی مستقر در مسیر رودخانه توسط نیروهای آتش‌نشانی از رودخانه خارج‌سازی شد.

وی بیان کرد: متوفی به همراه تعدادی از پرسنل کادر ارتشی برای تفریح از اهواز به منطقه علی کله دزفول آمده بود و به دلیل بی توجهی به علائم هشدار و تابلوی شنا ممنوع اقدام به شنا کردن در رودخانه کرده و بر اثر عدم آشنایی با فنون شنا متاسفانه غرق شد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش جوان بروجنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن گفت: در تماس با سامانه ۱۲۵ فرماندهی اتش نشانی گزارش گازگرفتگی واقع درمحله چهار صد دستگاه بروجن اعلام شد و تیم امدادونجات ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.
بابا خانیان افزود: این حادثه یک نفر فوتی در بر داشت.

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شدند
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • مرگ خاموش جوان بروجنی