Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@16:34:31 GMT

دستیار گوگل برای شما از رستوران وقت می‌گیرد!

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۶۵۶۵

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 در کنفرانس مطبوعاتی اخیر گوگل، مدیر عامل این غول عرصه رایانه دنیا ساندر پیچای از پروژه جدید گوگل بنام گوگل دوپلکس رونمایی کرد که دستیار گوگل به پیشرفت قابل توجهی دست پیدا کرده است. دستیار گوگل حال می تواند از طرف کاربر تماس بگیرد و حتی از طرف آرایشگاه و رستوران وقت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بله دنیای فیلم‌های «گزارش اقلیت» و «او» در حال به وقوع پیوستن است! ویدیوی سخنرانی مدیرعامل گوگل به همراه دموی این فناوری را با زیرنویس فارسی در تکنوتابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تکنوتابناک تکنولوژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل

شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای «کی اف سی» آمریکا، اعلام کرد بیش از یکصد شعبه خود در مالزی را به دلیل ضرر مالی تعطیل کرده است؛ تحریم این رستوران‌ها در کارزار تحریم برندهای حامی رژیم صهیونیستی توسط شهروندان مالزیایی صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای کی اف سی آمریکا فعالیت خود را در مالزی کاهش داده و بیش از یکصد شعبه از رستوران خود را به طور موقت تحریم کرد. این موضوع پس از ماه‌ها تحریم مداوم کسب‌وکارهای مرتبط با آمریکا و حامی رژیم صهیونیستی پس از آغاز جنگ جاری در غزه، انجام شد.

کیو اس آر برندز (QSR Brands) که مالک و اداره کننده امتیازات فست فود کی اف سی (KFC) در مالزی است، اعلام کرد فعالیت ۱۰۸ فروشگاه در سراسر این کشور را به حالت تعلیق در می آورد.

نقشه‌های گوگل نشان می‌دهند که کدام فروشگاه‌های کی اف سی وضعیت خود را برای نشان دادن عبارت «موقتاً بسته» به‌روزرسانی کرده‌اند.

یک منبع آگاه در کیو اس آر برندز که نامش فاش نشد، گفت: این شرکت تحریم را فرصتی برای توقف برخی از فعالیت‌های فروشگاه کی اف سی می‌داند که بر ترازنامه مالی آن تأثیر گذاشته است.

این شرکت در بیانیه‌ای در ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) گفت: در پاسخ به شرایط چالش‌برانگیز اقتصادی، اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای بستن موقت مراکز به منظور مدیریت هزینه‌های رو به رشد کسب‌وکار و تمرکز بر فروشگاه‌های شلوغ کی اف سی انجام داده است.

این بیانیه افزود: به کارمندان فروشگاه‌های آسیب‌دیده به عنوان بخشی از یک استراتژی تاکتیکی برای بهینه‌سازی منابع در مناطق تجاری با تعامل بیشتر مشتری، فرصت نقل مکان به فروشگاه‌های عامل ارائه شد.

پروفسور محد نظری اسماعیل، رئیس گروه حامی فلسطین و بایکوت، واگذاری و تحریم برندهای اسرائیل در مالزی، گفت: کی اف سی در لیست بایکوت قرار ندارد اما بسیاری از مالزیایی ها هر اپراتور فست فود آمریکایی را مرتبط با اسرائیل می دانند.

از زمانی که تحریم در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر ۱۴۰۲) آغاز شد، کی اف سی استراتژی برندسازی خود را تغییر داده است و با علائمی بر روی تابلوهای منو و بروشورهای خود بر مالکیت شرکت جوهور (شرکت دولتی مالزی) یا متعلق به دولت ایالتی جوهور تاکید می‌کند.

این منبع گفت: برای کاهش تأثیر تحریم، شرکت کیو اس آر، استراتژی نام تجاری خود را تغییر داد تا در سه ماهه چهارم سال گذشته در وب سایت خود اسلامی تر شود.

وب سایت این شرکت نوشت: فرصت های شغلی برای بیش از ۳۰ هزار کارمند، که ۸۶ درصد آنها مسلمان هستند، فراهم می کند.

بر اساس وب سایت کیو اس آر بیش از ۶۰۰ رستوران کی اف سی در مالزی وجود دارد.

کی اف سی و چند برند دیگر مستقر در ایالات متحده مانند استارباکس و مک دونالد به دلیل ارتباط آنها با رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۲۰) با تحریم مواجه شده اند.

برجایا فود که مالک ۴۰۰ فروشگاه استارباکس در مالزی است، از اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۳ (مهر تا دی ماه ۱۴۰۲) ضرر خالص ۴۲.۶ میلیون رینگیتی (نزدیک به ۹ میلیون دلار) را گزارش کرده است و طبق گزارش ها، وینسنت تان مالک شرکت، در نظر دارد شرکتش را خصوصی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • رزرو هتل در آمستردام
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است