Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانزاده امیدوار است در لیست نهایی کی روش برای جام جهانی پیش رو، حضور داشته باشد.

طرفداری- محمدرضا خانزاده، مدافع تیم ملی فوتبال اظهار داشت که فاصله زیادی بین بازیکنان داخلی و لژیونرها وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خانزاده پیش از آغاز تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال گفت:

خدا را صد هزار مرتبه شکر که تمرینات فوق العاده خوبی داریم و همه تلاش‌مان را برای حضور در جام جهانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه در دوره قبلی جام جهانی روز آخر در لیست تیم ملی قرار گرفت و چقدر امیدوار است تا این بار هم در لیست قرار بگیرد، گفت:

روز آخر نبود که در لیست قرار گرفتم. در دوره قبلی قسمت بود که حضور داشتم و این بار هم سعی و تلاشم را می‌کنم تا در لیست نهایی قرار بگیرم.

مدافع تیم ملی کشورمان در واکنش به اینکه، به دلیل درگیری با یک هوادار مدتی محروم بود و فکر می‌کند اکنون به دوران اوج خود بازگشته است، تصریح کرد:

آن موقع بچه بودم و دوست ندارم به گذشته برگردم. الان صد هزار مرتبه شکر که خیلی آماده‌ام و تلاش می‌کنم در لیست نهایی قرار بگیرم. همه باید کمک کنند تا تیم ملی نتیجه خوبی در جام جهانی بگیرد.

خبرنگاری از مدافع تیم ملی پرسید که کارلوس کی‌ روش تفاوت زیادی بین بازیکنان داخلی و لژیونرها می‌بیند و آیا این مسئله را قبول دارد یا نه که خانزاده گفت:

صد در صد تفاوت وجود دارد، خیلی هم وجود دارد. خدا را شکر اینجا امکانات فوق‌ العاده‌ ای داریم تا بتوانیم اختلاف‌ مان را با لژیونرها کم کنیم. کار سخت است، اما تلاش می‌کنیم به سطح آنها برسیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه ظاهرا جو فوتبال ایران، جو جام جهانی نیست، خاطرنشان کرد:

عادت کرده بودیم با اما و اگر به جام جهانی برویم و همه هم خوشحالی کنند. این بار تیم ملی با صلابت راهی جام جهانی شد. باید با همدلی و همبستگی مردم دست به دست داده تا در جام جهانی موفق باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی میثم رشتبر با عزمی راسخ رکورد جهانی تکنیک‌های رزمی روی کیسه بوکس را به نام خود به ثبت رساند.
این حرکت ارزشمند در زمان ۴۸ ساعت و بدون وقف با نظارت دقیق کمیته ثبت رکورد فدراسیون و سازمان‌های بین‌المللی ایمارو و تافیسا برگزار شد، مهارت و استقامت خارق‌العاده رشتبر را به اثبات رساند و جلوه‌ای دیگر از تعهد داوطلبان هلال احمر در مسیر صلح و بشردوستی را به نمایش گذاشت.

 

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا