Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@23:22:46 GMT

از امضای کری تا تضمین موگیرینی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۶۷۹۲

از امضای کری تا تضمین موگیرینی

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، دی ماه  سال 1394  زمان اجرای برنامه جامع اقدام مشترک در روزنامه های اصلاح طلب تیترهایی با یک مضمون مشترک منتشر شد؛ «تحریم تمام شد». در عوض جناح مقابل از بد عهدی و نقض پیمان و ... گفت، جواب این تذکر و دلسوزی شد وعده جهنم، انگ کاسبان تحریم، دلواپسان و...

 

روزنامه های 27 دی ماه 94

چند سالی گذشت، از آن روز به بعد هر چه مخالفان برجام راجع به آن نگران بودند کم کم رو می شد؛ اما باور اینکه راه را اشتباه رفته اند سخت بود و پر هزینه، در نتیجه تمام هم و غمشان شد توجیه و تفسیر که روح و جسم برجام از هم جداست و تا کنون نقض فاحشی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین اواخر اما از اساس، منکر وعده و وعید هایی شدند که در بوق و کرنا کرده بودند، از طرف دیگر در عین اذعان به اینکه برجام حاصلی جز "هیچ" نداشته باز هم انگشت اتهام به سوی مخالفین رفت که اصلا شما کارهایی می کنید که آنها به تعهداتشان عمل نمی کنند. موشک و ارتش میخواهیم چه کار، بدهیم برود؛ تا برجام زمین نخورد.

 

روزنامه 19 اردیبهشت ماه 97

امروز، فردای خروج آمریکا از توافق هسته ای، بعد از حدود سه سال تجربه اما همان کسانی که امضای جان کری را تضمین می دانستند؛ این بار دست به دامن موگرینی شده اند و تیتر و عکس می زنند که اگر آمریکا نیست، اروپا که هست؛ انگار نه انگار که 5 سال پیش می گفتند با اروپا نمی شود مذاکره کرد، ما با خود کدخدا مذاکره می کنیم.

باردیگر طرفداران مذاکره با "کدخدا"دوباره شمشیر از رو بسته و دلسوزان این نظام و انقلاب را دلواپس می نامند تا دوباره قدم به همان راهی بگذارند که نتیجه ای جز "هیچ" ندارد.

 

212

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: روح برجام موگیرینی ترامپ برجام دلواپسان تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد

در آخرین بازی از هفته 34 سری آ 2023/24، جنوا مقابل کالیاری به برتری 3-0 رسید. با این نتیجه، تیم آلبرتو جیلاردینو به رتبه دوازدهم جدول صعود کرد و از نظر ریاضی، بقای این تیم تضمین شد.

جنوا که به تازگی از ابتدای فصل جاری به سری آ برگشته است، خیلی زود و به راحتی بقای خود را مسجل کرد. آنها در طول فصل هرگز خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس نکردند و همواره فاصله ای ایده آل با منطقه سقوط داشتند. آلبرتو جیلاردینو با مهره های هجومی چون آلبرت گودموندسون و متئو رتگی بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شد و همچون برخی دیگر از سرمربیان جوان ایتالیایی، آینده درخشانی در انتظار او خواهد بود. کسب 42 امتیاز تا پایان هفته سی و چهارم برای جنوا حداقل طی 8 فصل اخیر سری آ بی سابقه است. 

نیمه پایین جدول سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • بستگان اسرای اسرائیلی:کابینه فرصت امضای توافق را از دست ندهد
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند
  • فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق