Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@04:05:04 GMT

جشنواره روابط عمومی های برتر خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۶۹۴۸

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان شمالی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در این مراسم با اشاره به اینکه روابط عمومی ها باید از حقوق شهروندی دفاع کنند و ارتباط بین دولت و ملت را برقرار سازند گفت: امروزه روابط عمومی ها با شناخت مخاطبان و نیازهای آنان، و البته با روشنفکری و اطلاع رسانی دقیق و به موقع برای پیشرفت جامعه باید قدم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید رمضان شجاعی کیاسری، استفاده از رسانه های جدید را لازمه توفیق روابط عمومی ها و مراکز ارتباطی عنوان کرد و گفت: برگزاری این جشنواره ها می تواند در معرفی شاخص هاو فعالیت های روابط عمومی برای معرفی به مردم و استفاده از نظرات و دیدگاه های آنان تأثیر گذار باشد.
وی گفت: رسانه‌ها باید جذابیت، دقت و صحت داشته باشند تا بتوانند در جامعه اعتماد و امید ایجاد کنند و به نیاز آنی و آتی مخاطبان پاسخ دهند.
سید ضیاء هاشمی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی هم در این همایش پیوند بین مدیریت و افکار عمومی را از وظایف روابط عمومی ها برشمرد و گفت: این پیوند بدون بهره گیری از رسانه ها میسر نمی شود چراکه رسانه ها با خود، افزایش اطلاعات و شفاف سازی را می آورند.
استاندار خراسان شمالی هم در این همایش با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی ها گفت: این بازوان پر تلاش باعث نزدیکی و هم افزایی بیشتر رابطه بین مدیریت، کارکنان دستگاه ها و مردم می شوند.
محمد رضا صالحی افزود: روابط عمومی ها باید با روحیه و نیروی بالا کار کنند و از تبیلغات فاصله بگیرند چراکه تبلیغات، کاری مختصر و برای مدت زمان کوتاه است اما روابط عمومی ها برای برنامه های بلند مدت، زمان بندی و تعریف شده اند.
در این مراسم از 14 روابط عمومی برتر از دستگاه های اجرایی استان از جمله شرکت مخابرات، تامین اجتماعی، منابع طبیعی، ورزش وجوانان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قدردانی شد.