Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@03:33:12 GMT

خوزستان تا صبح جمعه بارانی است

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۷۳۶۵

خوزستان تا صبح جمعه بارانی است

اهواز-ایرنا-مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: امشب و صبح فردا جمعه بارش های پراکنده و رگباری در برخی نقاط استان ادامه دارد.

کوروش بهادری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز پنج شنبه نیز شاهد افزایش ابر و بارش های رگباری در برخی نقاط استان خواهیم بود.
وی ادامه داد: مدل های هواشناسی و پیش بینی ها نشان می دهند که خوزستان تا پایان اردیبهشت باز هم بارش های پراکنده را در بسیاری از نقاط خود تجربه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به بارش های خوب شب گذشته در استان عنوان کرد: در تمام نقاط استان کم و بیش بارش داشته ایم و ایستگاه ها میزان بارندگی را در شوشتر 25، مسجدسلیمان 21، ایذه 32، آبادان 10،شادگان 11، دهدز 20، رامهرمز 10،قلعه تل 26، تاراز 85 و باغملک 27 میلیمتر ثبت کرده اند.
بهادری با اشاره به اختلاف زیاد بارندگی در دو ایستگاه هواشناسی اهواز گفت: راهدار اهواز در جنوب این شهر میزان بارندگی را 17.6 و راهدار مستقر در فرودگاه آن را 6.4 میلیمتر ثبت کرده که با توجه به نقطه ای بودن بارش های بهاری تعجب آورنیست.
وی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته هندیجان با 36 و دهدز با 15 درجه گرم ترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شده و دمای شهر اهواز در این بازه زمانی بین 19 تا 33 درجه در نوسان بوده است.
7148/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جغرافيا هواشناسي بهادري خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایذه و دهدز پربارش‌ترین نقاط خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش در شهر‌های ایذه و دهدز ۵.۴ و ۳ میلی متر ثبت شد.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین باران  در شهر‌های حسینیه ۰.۷ و بهبهان ۰.۵ میلی متر بارید.

وی با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی ادامه داد:  از اواسط روز دوشنبه تا اواسط روز چهارشنبه (بویژه روز سه شنبه) سامانه قدرتمند و فعالی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب رگبار شدید باران و رعد وبرق، وزش باد متوسط تا شدید در اغلب نقاط استان، احتمال ریزش تگرگ در برخی از نقاط و کاهش محسوس دما در سطح استان خواهد شد.

 مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: بیشترین  حجم بارش‌ها طی روز سه شنبه و در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات خواهد بود و احتمال آبگرفتگی معابر در اغلب نقاط استان و طغیان مسیل‌ها و رودخانه‌ها وجود دارد.   

 

دیگر خبرها

  • استقبال از سال نو با بارش باران
  • آغاز بارندگی در خوزستان از امشب/ احتمال طغیان رودخانه‌ها
  • آسمان خوزستان بارانی می‌شود
  • هواشناسی ایران| ورود سامانه بارشی جدید به کشور / کدام استان‌ها بارانی خواهد بود؟
  • ثبت بارندگی در ۴ شهر خوزستان
  • باران در راه خوزستان
  • در آستانه سال نو خوزستان بارانی می‌شود
  • ایذه و دهدز پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • ثبت ۴۵ میلیمتر بارندگی در ایستگاه کشاورزی اهواز
  • ثبت بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه کشاورزی اهواز