Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران استقلال تهران به صفحه رسمی میلاد فخرالدینی در فضای مجازی حمله کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تنها چند ساعت از پایان بازی استقلال در اصفهان نگذشته بود که هواداران عصبانی استقلال به صفحه میلاد فخرالدینی یکی از بازیکنان سابق این تیم حمله‌ور شدند.

استقلالی‌ها که به اندازه کافی از شکست تیم‌شان عصبانی بودند، وقتی متوجه شدند زانوی داریوش شجاعیان هم دچار آسیب‌دیدگی بدی شده، با هجوم به صفحه شخصی میلاد فخرالدینی کامنت‌های زیادی برایش نوشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آنها که هرچه دل‌شان می‌خواست به بازیکن سابق استقلال می‌گفتند، بیشتر در این‌باره از او سؤال می‌کردند که: «دلت خنک شد؟»

برخی می‌نوشتند «کاش این همه تعصبت را وقتی در استقلال بودی، خرج می‌کردی…» و تعداد زیادی هم برایش نوشتند که «از تو توقع نداشتیم ‌داریوش را خانه‌نشین کنی!» طرفداران استقلال معتقد بودند با نبود داریوش و در حالی که وضعیت ابراهیمی و تیام هم نامشخص است، استقلال بخت کمتری برای جبران باخت یک بر صفر مقابل ذوب‌آهن دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران ذوب آهن اصفهان هواداران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!

عملکرد تیم اریک تن هاخ باعث شده تا تعدادی از هواداران منچستریونایتد، شروع به پس دادن بلیت فصل خودشان کنند. 

طرفداری | اریک تن هاخ در کنفرانس مطبوعاتی جدید خودش به آنهایی که پیروزی تیمش مقابل کاونتری سیتی را شرم آور توصیف کردند، ایراد وارد کرد و از نتایج تیمش دفاع کرد. 

به گزارش تایمز، این در حالی است که که منچستریونایتد با ارائه یک عملکرد ضعیف، برتری سه گله اش را از دست داد و در نهایت به ضربات پنالتی برای شکست دادن تیم چمپیونشیپی نیاز داشت، اتفاقی که به طور واضح باعث کاهش اعتماد به نفس در بین برخی از هواداران این باشگاه شده است.

باشگاه منچستریونایتد، روز دوشنبه بعدازظهر با ارسال پیامی به اعضای باشگاه، به آنها اطلاع داد که به دلیل «بازگرداندن تعداد زیادی از بلیت‌ها توسط دارندگان بلیت های فصلی»، بلیت‌های بیشتری برای بازی روز چهارشنبه مقابل شفیلدیونایتد در دسترس قرار گرفته است.

تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • ناراحتی آرتتا برای پوچتینو: من کنارتم!
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود