Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@21:25:17 GMT

شفر لیست مازاد را بعد از بازی با ذوب‌آهن می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۸۰۴۰

شفر لیست مازاد را بعد از بازی با ذوب‌آهن می‌دهد

به گزارش پارس نیوز، 

سیدرضا افتخاری در حاشیه مراسم رونمایی از لباس رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفت: داریوش شجاعیان را در بازی با ذوب‌آهن نداریم، اما وضعیت امید ابراهیمی روبه بهبود است و تیام هم در کلینیک استقلال مشغول آماده‌سازی خود است. من با او هم دیداری هم در کلینیک داشتم و تیام به بازی برگشت با ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد فهرست مازاد بازیکنان استقلال گفت: شفر هنوز فهرستی به ما نداده است، قرار است بعد از بازی با ذوب‌آهن شفر فهرست بازیکنان مازاد را به ما اعلام کند. بعد از این مسابقه ما مذاکراتمان را با بازیکنان استقلال برای تمدید قرارداد آغاز می‌کنیم.

وی در مورد اینکه ظاهراً استقلال با چند بازیکن هم مذاکراتی داشته است، گفت: من و پندار توفیقی مذاکراتی محرمانه با برخی بازیکنان داشته‌ایم، ‌اما نه با آنها قراردادی امضا کرده‌ایم و نه اسم آنها را اعلام می‌کنیم. فعلاً همه چیز محرمانه است.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بازی استقلال لیگ قهرمانان آسیا بازی باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال ایران ذوب آهن لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!

به گزارش "ورزش‌ سه"، استقلال خوزستان یکی از تیم‌های قعرنشین جدول رده‌بندی به شمار می‌رود که با وجود بازی در اصفهان تمام تلاشش را در حمله و دفاع به کار گرفته بود تا با یک امتیاز ورزشگاه نقش جهان را ترک کند، اما این اتفاق اگر روی بد فوتبال به مورایس و شاگردانش نمی‌خورد، به هیچ قابل رقم خوردن نبود.

سپاهان البته در 20 دقیقه ابتدایی خیلی روی دروازه حریف ایجاد موقعیت نکرد. البته آنها مالکیت توپ را در اختیار داشتند، ولی وقتی به دفاع فشرده استقلال خوزستان نزدیک می‌شدند، در خلق موقعیت خیلی خوب عمل نمی‌کردند.

از دقیقه 20 اما روند بازی عوض شد و حملات خطرناک سپاهان یکی پس از دیگری از راه رسید تا پس از هدر رفتن چند موقعیت ویژه، سرانجام در وقت‌های اضافی شهریار مغانلو پانزدهمین گل فصل خود را روی ارسال کاوه رضایی به ثمر برساند.

با شروع نیمه دوم هم حملات سپاهان ادامه پیدا کرد و هواداران این تیم در دقیقه 52 کاوه رضایی را در موقعیت تک به تک با حسن پورحمیدی گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان دیدند که ضربه او با درخشش سنگربان تیم پورموسوی که بهترین بازیکن تیمش بود، به گل تبدیل نشد.

حملات سپاهان پس از دریافت گل مساوی هم ادامه پیدا کرد. آنها سه مرتبه تیرک دروازه حریف را لرزاندند و بارها تا آستانه ثبت گل دوم هم رفتند که در روز خوب خط دفاعی و دروازه‌بان استقلال خوزستان، بدشانسی به آنها اجازه ثبت گل دوم را نداد. البته رضا اسدی روی ارسال فرشاد احمدزاده موفق به گلزنی شد که این گل با تصمیم کمک داور مردود اعلام شد.

در مجموع به جرئت می‌توان گفت سپاهان در روزی به نتیجه‌ مساوی یک بر یک رضایت داد که تمام بازیکنان این تیم از خط دروازه تا خط حمله نمایش فوق‌العاده داشتند. برای اثبات این ادعا می‌توان به نجات دروازه فوق‌العاده پیام نیازمند در نیمه اول و موفقیت هادی محمدی و سیاوش یزدانی در اکثر نبردهای زمینی و هوایی اشاره کرد. رامین و میلاد هم بارها در طول مسابقه نفوذ و ارسال کردند.
در خط میانی هم محمد کریمی، امید نورافکن و رضا شکاری نمایش چشم‌گیری در طول مسابقه داشتند و با وجود فاصله از دروازه حریف بارها اقدام به شوتزنی کردند.

درنهایت باید به خط هجومی پرتلاش سپاهان اشاره کرد که کاوه رضایی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو بودند. در رأس آنها می‌توان به بازی شهریار اشاره داشت که جانانه بازی کرد و برای تیمش مایه گذاشت.

ساعتی پس از پایان این مسابقه میلاد زکی‌پور که روی گل استقلال خوزستان تعادلش به هم خورده بود و نتوانست جهت توپ را به درستی تغییر دهد، تصویری از بینی و چهره خونین خود پس از مسابقه منتشر کرد که به دلیل برخورد با عثمان اندونگ مدافع آخر استقلال خوزستان در آخرین موقعیت جدی سپاهان ایجاد شده بود تا نشان دهد تمام توانش را برای موفقیت تیمش به کار گرفته است.

اگرچه سپاهان مقابل استقلال خوزستان نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از یک بر یک دست پیدا کند، اما نمایش بازیکنان این تیم جانانه و فداکارانه بود و عملکرد آنها نشان می‌دهد در جام حذفی تمام توان‌شان را برای قهرمانی به کار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • شبی که نمره تمام بازیکنان سپاهان 20 بود!
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا