Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛  يکي از مشاوران دولت اوباما، پيامدهاي تصميم ترامپ را درباره برجام بسيار گسترده خواند.
جيک ساليوان مشاور سابق جو بايدن معاون رئيس جمهور سابق آمريکا در حوزه امنيت ملي گفت:« بنده مسئول بازکردن کانال محرمانه گفتگو بين ايران و ايالات متحده بودم. دونالد ترامپ در زمان رقابتهاي انتخابات رياست جمهوري به صورت مرتب مي گفت که اين توافق (برجام) بدترين توافق نامه امضاء شده تاکنون است و مي خواهد آن را پاره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر، آثار و پيامدهاي تصميم دونالد ترامپ (درباره برجام) بسيار زياد است.»

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۸۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

هزاران تظاهرکننده در تل‌آویو گرد هم آمده و خواستار برکناری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

به گزارش نشریه تایمز اسرائیل، معترضان همچنین خواستار آزادی اسرای صهیونیست هستند که در غزه نگهداری می‌شوند. 

در حال حاضر گفته می‌شود پلیس برای مهار تظاهرات برخی از خیابان‌ها را مسدود کرده است. 

در ماه‌های ابتدایی جنگ، معترضان تنها خواستار توافق برای آزادی اسرا بودند، اما با افزایش نارضایتی از نتانیاهو، خواسته‌های آنان تغییر کرده است. طی هفته‌های گذشته، معترضان مکررا نتانیاهو را «مانع توافق» خوانده و خواستار استعفای وی شده‌اند. بسیاری از صهیونیست‌ها معتقد هستند نتانیاهو برای اهداف شخصی و حفظ جایگاه خود در قدرت به جنگ ادامه می‌دهد.

در همین حال، مذاکرات برای مبادله اسرا و توقف در جنگ علیه غزه ادامه دارد و رسانه‌های مصری از «پیشرفت قابل توجه» در آن خبر داده‌اند. یک مقام فلسطینی که نام او فاش نشده می‌گوید این بار اوضاع بهتر به نظر می‌رسد و امکان حصول توافق وجود دارد؛ به شرط آن که اسرائیل آنچه را برای تحقق آن لازم است، ارائه کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • ژاپن اظهارات بایدن درباره مهاجرهراسی را تاسف آور خواند
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم