Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور روز پنجشنبه در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین که در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد اظهارداشت: آموزش و پرورش کلید توسعه هر کشوری است و اگر در تعلیم و تربیت درست عمل کنیم قادر خواهیم بود در سایر عرصه ها نیز به موفقیت برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حافظی تصریح کرد: ایران اسلامی با داشتن مردمی فرهنگ دوست در عرصه های علمی سرمایه گذاری فراوانی کرده و جمعی از خیرین هم در این امر احساس مسئولیت کرده اند و در ساخت مدرسه همراه دولت شده اند.

وی یادآورشد: مجموعه خیرین مدرسه ساز از دو دهه گذشته فعالیت خود را در کشور آغاز کرده و امروز با حضور ۶۵۰ هزار انسان نیکوکار فعالیتی شکل گرفته که در آموزش و پرورش کشور تاثیرگذار است.

حافظی بیان کرد: حدود یک هزار نفر نیز در خارج از کشور عضو جامعه خیرین مدرسه ساز هستند و در تربیت فرزندان کشور مشارکت دارند و کمک های آنها توانسته در حفظ هویت ایرانی در خارج نیز موثر باشد.

حافظی تصریح کرد: کارهای خیر و خداپسندانه حد و مرز نمی شناسد و با کمک انسان های وطن دوست و خیرخواه در خارج از مرزهای میهن اسلامی هم توانسته ایم با ساخت مدرسه برای فرزندان کشور به ترویج فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی همت کنیم.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور یادآورشد: این تشکل خیرخواهانه در ۳۲ استان و ۴۵۰ شهرستان کشور راه اندازی شده و با کمک خیرین بستر خوبی برای ترویج علم و دانش در ایران اسلامی مهیا شده است.

وی گفت: خوشبختانه در استان قزوین هم خیرین متعددی حضور دارند و تاکنون خدمات ارزشمندی به علم ودانش استان داشته اند.

حافظی بیان کرد: در چهار سال گذشته خیرین مدرسه ساز استان قزوین ۵۰ میلیارد ریال تومان برای احداث مدرسه در شهرها و روستاها هزینه کرده اند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در ادامه خاطراتی از علت حضور در مجمع خیرین و ساخت فاضهای آموزشی نیز بیان کرد.

در این مراسم تعدادی از خیرین مدرسه ساز استان قزوین تجلیل شدند.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  در قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و اهالی، کلنگ احداث المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی در آرامستان زادگاه این شهید واقع در روستای علی آباد دشتابی بر زمین زده شد.

شهید انتظامی احسان بابائی به همراه ۱۰ نفر از همرزمانش بامداد روز جمعه (۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲) در عملیات تروریستی جیش الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان