Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری فرانسه در خبری فوری در صفحه توییتر خود نوشت یک مقام آمریکایی امروز اعلام کرد علی‌رغم خروج این کشور از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 (برجام)، بازرسی‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی از تأسیسات هسته‌ای ایران باید ادامه داشته باشد.

در این گزارش به جزئیات بیشتری درباره این مقام آمریکایی و اظهاراتش اشاره نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونالد ترامپ سه‌شنبه گذشته، به طور رسمی اعلام کرد آمریکا را از توافق هسته‌ای سال 2015 خارج می‌کند. وی همچنین افزود آمریکا «شدیدترین سطح» تحریم‌ها علیه تهران را وضع خواهد کرد. او سپس دستور بازگرداندن تحریم‌های لغوشده پس از امضای برجام، را صادر کرد. وزارت خزانه‌داری آمریکا نیز همان روز اعلام کرد تحریم‌هایی که پس از حصول توافق هسته‌ای علیه ایران تعلیق شده بودند، بین 90 تا 180 روز بار دیگر وضع خواهند شد و ممکن است هر زمان تحریم‌های جدیدی به آن‌ها افزوده شود.
انتهای پیام/

اظهارات مقام آمریکایی درباره لزوم تداوم بازرسی‌های آژانس از تأسیسات هسته‌ای ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس سابق بخش جنگ اقتصادی در سازمان جاسوسی موساد افزود: طی سال‌های متمادی با هماهنگی قاسم سلیمانی، ایرانی‌ها زیرساختی باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ ها و انتقال پول به سراسر دنیا ایجاد کردند.

وی ادامه داد: تحریم‌ها علیه ایران تا اندازه زیادی بی‌اثر بوده‌اند زیرا آنها تنها اعلام شده‌ و هرگز اجرا نشده‌اند. 

لووی اضافه کرد: بسیاری از کشورها در دنیا احساسشان این بود که تحریم‌های آمریکا انگیزه‌های سیاسی دارند.در صدر آنها کشورهای اروپایی قرار داشتند که احساسشان این بود که آنها بابت تجارت با ایران تحت فشارهای شدید قرار می‌گیرند و حتی مجازات می‌شوند در حالی که آمریکا هیچ تحریمی علیه برخی کشورهای دیگر مانند قطر که در آنجا منافع دارد اعمال نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • روایت مقام سابق موساد از «زیرساخت باور نکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران»
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • کره شمالی: تحریم‌های آمریکا به حلقه‌ای بر گردن واشنگتن تبدیل شده است