Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@18:48:19 GMT

بخش زیارتی صحن حضرت زهرا افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۹۰۹۳

بخش زیارتی صحن حضرت زهرا افتتاح می شود

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، مهندس حامد امیری در خصوص آخرین وضعیت تکمیل پروژه صحن حضرت زهرا(س)گفت: مجموعه صحن شامل دو بخش زیارتی و غیر زیارتی است.   وی افزود:مقام حضرت زین العابدین در ابتدای آغاز محدوده این صحن در گذشته ساخته شده بود که بازسازی و گسترده شده است و از این مقام  تا حرم حضرت امیر صحن حضرت زهرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  امیری تصریح کرد: در اصل شاکله ورودی صحن حضرت زهرا همین مقام حضرت زین العابدین است.نزدیک به شصت درصد زایران از همین دروازه اصلی صحن حضرت زهرا به سمت حرم مطهر هدایت می شوند.   امینی با اشاره به ارائه خدمات به زایران گفت: ۳۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۲۰۰ دوش حمام هم در زیر دروازه اصلی تعبیه شده است.   وی با بیان اینکه ۲۲۰ هزار متر مساحت  کل صحن حضرت زهرا است، گفت: صد هزار متر آن زیارتی است. چهار ساختمان به مساحت های مختلف و کاربردهای خدماتی، اداری، کتابخانه و هتل به عنوان بخش غیرزیارتی صحن حضرت زهرا است.   استفاده ۷۰درصدی از کالای ایرانی در ساخت صحن    وی از استفاده از کالای ایرانی در ساخت صحن حضرت زهرا خبر داد وگفت: بیش از ۷۰ درصد از کالای ایرانی در ساخت صحن استفاده شده است ما بقی هم کالاهای خارجی بوده است که مشابه ایرانی نداشته است. سعی کردیم تا جایی که ممکن است از موادی که مشابه آن در میان کالاهایی ایرانی وجود دارد،استفاده‌کنیم.   مدیر پروژه صحن حضرت زهرا افزود: به عنوان مثال سنگ، کاشی و سرامیک مورد استفاده ایرانی بوده و عمدتا از بخش خصوصی تأمین شده است.   اشتغالزایی جوانان ایرانی   امیری اظهار داشت: هزار و ۲۰۰ پرسنل ایرانی مشغول به تکمیل و ساختمان پروژه صحن حضرت زهرا هستند که گامی در اشتغال زایی برداشته شده است.   وی از تکمیل بخش زیارتی صحن حضرت زهرا تا پایان تابستان خبر داد: روزی ۱۵ تریلی مصالح وارد صحن می‌شود و تا پایان سال ۹۷ کل مجموعه بخش غیرزیارتی را تحویل می دهیم. پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد

بازیکن پرسپولیس گفت: ۱۵ امتیاز مانده و اختلاف یک امتیازی با صدر جدول چیزی نیست که بخواهیم خودمان را کنار بکشیم و قول می‌دهم هوادارانمان را رو سفید کنیم‌.

وحید امیری پس از تساوی پرسپولیس و سپاهان در آزادی در خصوص این دیدار اظهار کرد: پس از اتفاقات هفته قبل یک دل شدیم که ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم، اما تیم حریف آمده بود که یک بازی فشرده انجام داده و بازیکنان تاثیرگذار ما را نفر به نفر گرفتند که شرایط را سخت کرده بود.

او ادامه داد: هوادارانمان سنگ تمام گذاشتند، دستشان را می‌بوسم و قول می‌دهم تا روز آخر تلاش کرده و هنوز چیزی تمام نشده است. ۱۵ امتیاز مانده و اختلاف یک امتیازی با صدر جدول چیزی نیست که بخواهیم خودمان را کنار بکشیم و قول می‌دهم هوادارانمان را رو سفید کنیم‌.

این بازیکن پرسپولیس در خصوص تقابل تیمش با نساجی، تصریح کرد: نساجی تیم قابل احترامی است که همیشه تمام تلاشش را تا آخر کرده، جدال مرگ و زندگی برای هر دو تیم در پیش است. قطعا فوتبال زیبایی به نمایش گذاشته خواهد شد. امیدوارم در نهایت تیمی که لایق است به قهرمانی برسد.

امیری همچنین درباره خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس افزود: اطلاعی از پاداش بانک صادرات برای برد سپاهان نداشتم. خصوصی‌سازی اتفاق مبارکی برای دو باشگاه است و امیدوارم از این اتفاقاتی که همیشه با آن رو به رو بوده‌ایم، خلاص شویم و شاهد رقابت در عرصه‌های بین المللی باشیم

او با اشاره به حضور بیرانوند در دیدار با سپاهان ضمن تشکر از دروازه‌بان دوم تیمش، گفت: سنگ تمام گذاشت و هر گلی خورد مقصر نبود و ما مقصر بودیم. علی بیرانوند نیازی به تعریف ما ندارد، انرژی و دلگرمی برای تیم است و خدا برای پرسپولیس و تیم ملی حفظش کند.

امیری اضافه کرد: حساسیت بیش از حد و شرایط و آنالیز زیاد سپاهان از تیم ما، بازی را سخت و کسل‌کننده کرده بود.

او در پایان در پاسخ به سوالی درباره حذف پرسپولیس از جام حذفی برابر آلومینیوم، خاطر نشان کرد: بازیکنان از ناراحتی و شرمندگی صحبتی نکردیم. به نظرم بازی خاصی بود، درس بزرگی برایمان بود ولی در روند بازی آلومینیوم فوق‌العاده بازی کرد. باید از این تجربه استفاده کنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • حجاج حال معنوی سفر زیارتی را از دست ندهند
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • تصمیم‌گیری‌های کلان زیارتی با کمک «مرکز ملی داده‌های زیارت»
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد