Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان دیوید مویس 

طرفداری- تیم های وست هم و منچستریونایتد از ساعت 23:15 شب به وقت تهران به مصاف هم رفتند. 

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه 10 می 2018 | 20 اردیبهشت 1397

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس

داور: جان ماس

ورزشگاه: لندن

ترکیب ابتدایی دو تیم و لحظات حساس

* برای مشاهده آمار این مسابقه، اینجــــــــــــــــــــــــــا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 7 آرناتوویچ با احداث کانالی در فاصله خط میانی و دفاع منچستریونایتد اقدام به شوتزنی کرد که البته توپ همان جایی رفت که دخیا منتظر آن بود. ارسال کرسول در دقیقه 12 با واکنش درستی از اسمالینگ همراه نشد تا توپ به آرناتوویچ برسد ولی ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت. پس از راهی اوت شدن شوتی از مک تومینای، در دقیقه 21 شوت لینگارد با شیرجه تمام قد آدریان دفع شد. در دقیقه 23 توپ از جناح راست به سانچز رسید و شوت او با دفع آدریان همراه شد و در ادامه شوت شاو از زاویه ای بسته، به دیرک دروازه برخورد کرد. دقیقه 35 توپ شلیک شده از سوی شاو به راحتی در اختیار دروازه بان اسپانیایی چکش ها قرار گرفت. شوت دقیقه 45 شاو نیز همچون سایر موقعیت ها به وسیله آدریان خنثی شد. توپ سانتر شده دقیقه 63 والنسیا با ضربه سر پوگبا از کنار دروازه به بیرون رفت. پاس پشت دفاع نوبل در دقیقه 80 به آرناتوویچ رسید ولی شوت سر ضرب این بازیکن دقت لازم را نداشت و راهی اوت شد. 

شرح گل

 

خلاصه بازی

به زودی...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی فولاد و مس در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر و در ورزشگاه شهدای فولاد از ساعت ۱۸:۱۰ به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب فولاد: شهاب گردان، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، محمدرضا غبیشاوی، محمد علی‌نژاد، محمد عسکری، ابراهیم حصار

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی، سجاد شهباززاده

بازی در نیمه اول متعادل شروع شد و تا ۱۰ دقیقه ابتدایی موقعیتی روی دروازه دو تیم به وجود نیامد؛ در ادامه بازیکنان مس میل هجومی بیشتری داشتند اما فرصت‌های آنها راهی به چهارچوب دروازه فولاد نداشت.

در دقیقه ۲۹ بازیکنان مس حمله‌ای را روی دروازه فولاد ترتیب دادند که با دخالت باهیا این فرصت برای مسی‌ها از بین رفت.

در دقیقه ۳۱، ضربه خطرناک حصار را حامد لک به زیبایی مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه خود شد.

در نهایت این بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

کد خبر 6082709

دیگر خبرها

  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • بازگشت مربی منچستریونایتد به تراکتور!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • نبرد آرسنال و بایرن مونیخ/ یکی در پی افتخار و دیگری در پی حیثیت