Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@03:42:10 GMT

وقتی پهلوانی در کشتی جایش را به درگیری و عربده‌کشی می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۹۶۶۲

به گزارش تسنیم، مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در شرایطی برگزار شد که اتفاقات ناخوشایندی در روز پنجشنبه رخ داد، جایی که سعید عبدولی و ایمان انصاری که در وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی به مصاف هم رفته بودند با یکدیگر درگیر شدند و کتک‌کاری کردند. این درگیری تنها محدود به تشک کشتی نبود و این دو کشتی‌گیر در بیرون از تشک و حتی در رختکن هم به جان هم افتادند و در این بین دوستان و اقوام‌شان هم وارد این ماجرا شدند و شاید اگر دخالت نیروی انتظامی نبود اتفاقات بدتری رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدولی پیش از این نیز سابقه حاشیه‌سازی در مسابقات داخلی و بین المللی را داشته و نشان داده که بیشتر از اینکه تمرکز خود را روی مسائل فنی بگذارد به دنبال حاشیه است. عدم حضور در مسابقات انتخابی و اردوهای تیم ملی، فحاشی در المپیک 2016 و... اتفاقاتی بوده که در سالیان گذشته توسط عبدولی رقم خورده است.

نکته تاسف‌آورتر اینکه حاشیه‌های مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی تنها محدود به درگیری سعید عبدولی با ایمان انصاری نبود. درگیری سامان عبدولی برادر سعید با محمد نوربخش و پرتاب اشیا به داخل تشک کشتی توسط برخی تماشاگران حامی یدالله محبی در نوبت مسابقات عصر روز گذشته اتفاقاتی بود که خاطرات زشتی را برای اهالی ورزش رقم زد.

کسب مدال در میادین بین‌المللی ارزشمند است اما حفط اخلاقیات و دوری از حاشیه‌ها به مراتب جایگاه بالاتری نسبت به کسب عناوین و مدال دارد. انتظاری که از فدراسیون کشتی می‌رود این است که به دور از هر گونه مصلحت‌اندیشی برخورد جدی با هر کشتی‌گیری که برای خود حاشیه امنی تصور و بی‌اخلاقی می‌کند، داشته باشد. در غیر این صورت باید انتظار داشت که اتفاقات بدتری هم رخ دهد.

کشتی ورزشی است که در آن اخلاق و منش پهلوانانه حرف اول را می‌زند و این ورزش به ورزش پهلوانی معروف است اما نتیجه‌گیری باعث شده که بسیاری از بی‌اخلاقی‌ها به کشتی ورود کند در حالی که این رشته قداست زیادی دارد و عربده‌کشی و گردن‌کشی جایی در آن ندارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند

ورزش زورخانه ای آیینی‌ترین ورزش ایرانی است و روز هفده شوال به نام این ورزش نامگذاری شده و اینجا در مدرسه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی ۱۱۰ نفر از کودکان مشق پهلوانی می‌کنند.

کد خبر 746365

دیگر خبرها

  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند