Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@13:32:58 GMT

نقض برجام احتمالا به فعالیتهای نظامی منجر می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۹۹۶۸

معاون وزیر خارجه روسیه در جمع خبرنگاران ضمن هشدار درباره خروج واشنگتن از برجام گفت که این اقدام ترامپ ممکن است به فعالیت‌های نظامی در منطقه غرب آسیا منجر شود. ناطقان: «اولگ سیرومولوتوف» معاون وزیر خارجه روسیه روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت که خروج واشنگتن از برجام احتمالاً به فعالیت‌های نظامی در غرب آسیا منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا به گزارش خبرگزاری روسی «تاس»، این مقام روس توضیح داد: «اوضاع خاورمیانه پیجیده است و در حال حاضر پیچیده‌تر خواهد شد و ممکن است به فعالیت‌های نظامی منجر شود و دلیل آن این است که ایران نیز پاسخ مناسبی خواهد داد».

معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه «سیاست آمریکا در قبال این منطقه با هدف بیرون کردن ایران بوده است»، گفت این در حالی است که ایران و سپاه پاسداران و جنبش شیعه «با تروریسم مبارزه می‌کنند. احتمال این وجود دارد که به درگیری‌های محلی منجر شود».

این مقام روس همچنین گفت که «نیروهای هوایی ائتلاف و اسرائیل در حال حاضر مواضع حزب‌الله و سپاه پاسداران در سوریه را هدف قرار داده‌اند. اگر این فعالیت نظامی نیست، پس چیست؟»

اواخر شب سه شنبه هفته جاری، ترامپ خروج واشنگتن از برجام را اعلام کرد و گفت که با امضای یک فرمان اجرایی عالی‌ترین سطح تحریم‌ها علیه ایران را مجدداً وضع خواهد کرد که این مسئله واکنش منفی دیگر اعضای گروه 1+5 (آمریکا، انگلیس،‌فرانسه، روسیه،‌چین بعلاوه آلمان) را برانگیخت.

منبع: فارس برچسب ها: معاون وزیر خارجه روسیه ، نقض برجام ، فعالیت‌های نظامی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: معاون وزیر خارجه روسیه نقض برجام فعالیت های نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!