Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@14:09:30 GMT

قیمت آپارتمان درمیدان فلسطین+جدول

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۹۹۷۸

قیمت آپارتمان درمیدان فلسطین+جدول

برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه فلسطین شمالی باید در حدود ۵۶۰ میلیون تومان هزینه کنید. ناطقان: برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه فلسطین شمالی باید در حدود ۵۶۰ میلیون تومان هزینه کنید.

قیمت سایر واحدهای آپارتمانی در این منطقه به شرح زیر است:



  منبع: میزان برچسب ها: آپارتمان ، قیمت ، میدان فلسطین

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آپارتمان قیمت میدان فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۰ سانتی متری تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی

فیروز قاسم زاده، سخنگوی صنعت آب کشور در خصوص میزان پوشش برفی کشور گفت: طبیعتا در فصل جاری و گرم شدن هوا، شرایط به گونه‌ای است که پوشش برفی در حال کاهش است. آخرین وضعیت ما نشان میدهد حدود یک درصد سطح کشور پوشیده از برف است که عمدتا در ارتفاعات البرز و بخش‌های از شمال غرب کشور و بخش‌هایی در زاگرس است. پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۵ میلیارد مترمکعب ذخایر برفی در این مناطق داشته باشیم.

او ادامه داد: کار ویژه‌ای در مدیریت مخازن آب سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد. از طرفی در یک سال خشک بودیم و از بابت منابع آبی که در سد‌ها ذخیره شده بودند نگرانی داشتیم، چرا که ممکن بود در سه یا چهار سال هم بارش‌های مشابهی در این استان را شاهد نباشیم.

سخنگوی آب ادامه داد: در این شرایط ویژه ما باید تصمیم می‌گرفتیم که سد هارا خالی کنیم یا همچنان ذخیره سازی را ادامه دهیم. به عنوان مثال سد کهیر زمانی که سیلاب به آن وارد می‌شد، ۲۱۰ میلیون مترمکعب از مخزن ۳۸۰ میلیون مترمکعبی آن خالی بود که با این ظرفیت خالی ذخیره سازی آب اتفاق افتاد، اما بارندگی که رخ داد حدود ۵۰،۶۰ میلیون مترمکعب بیش از مخزن سد بود.

قاسم زاده با اشاره به اینکه سد‌ها در مدیریت سیلاب‌های اخیر موثر بودند گفت: سد‌ها حجم قابل توجهی از سیلاب‌های بالادست را مهار کردند و این موضوع از این جهت اهمیت دارد که در آن زمان پایین دست سد‌ها غرق آب بود. به معنایی سد کهیر پیکسایی را در زمان وقوع سیلاب انجام داد و خسارات ناشی از سیل کاهش پیدا کرد.

سخنگوی آب افزود: حدود ۷۰۰میلیون مترمکعب ورودی سد‌های سیستان و بلوچستان بود. در هرمزگان هم این میزان ۱۳۵ میلیون مترمکعب بود. حداکثر بارش نقطه‌ای که به ثبت رسید حدود ۳۰۰ میلی متر در یک نقطه بود که دو الی سه برابر متوسط سالیانه بارش در بعضی از ایستگاه های بارشی است و این میزان بارش تنها طی یک یا دو روز رخ داده  است.

این مقام مسئول افزود: ۶۱۵ روستا در سیستان و بلوچستان بر اثر این سیلاب دچار قطعی آب شدند که تا دیروز ۵۲۷ مورد تأمین آب برقرار شده و موارد باقی مانده نیز مشکل دسترسی وجود دارد و به زودی مشکلات آنها مرتفع خواهد شد.

قاسم زاده در مورد تحویل حجمی آب گفت: با اهمیتی که آب در کشوری با اقلیم ما دارد، تحویل حجمی اهمیت دارد. از سال ۱۴۰۱ مدیریت توامان آب و برق از سوی وزارت نیرو در دستور کار بود تا با استفاده از کنتور‌های برق، مدیریت مصرف آب را داشته باشیم. در قانون ظرفیتی که پیشبینی شده برای کنتور‌های هوشمند این است که تأمین هزینه کنتور‌ها باید از سوی کشاورزلن اتفاق بیفتد که این موضوع زمین ماندن این طرح را به همراه داشت.

فیروز قاسم‌زاده امروز با اشاره اینکه دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارداظهار کرد: در حال حاضر تراز دریاچه آب ارومیه نسبت به سال قبل ۱۲ سانتی‌متر و نسبت به ابتدای سال آبی ۶۰ سانتی‌متر افزایش داشته است. همچنین ۱۷۰۰ کیلومتر مربع وسعت فعلی دریاچه ارومیه  است و ۲.۲ میلیارد مترمکعب حجم آب موجود در این دریاچه تخمین زده می‌شود.

قاسم‌زاده همچنین درباره آخرین وضعیت حق‌آبه هیرمند گفت: در سال آبی جاری ۴۰ میلیون مترمکعب ورودی به چاه نیمه‌های سیستان و بلوچستان داشتیم، اما مواضعی که جمهوری اسلامی ایران در این زمینه پیش گرفته پایبندی به معاهده‌ای است که بین ایران و افغانستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • شرایط و قیمت فروش دایون اعلام شد + قیمت و شرایط خرید
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • افزایش ۶۰ سانتی متری تراز دریاچه ارومیه از ابتدای سال آبی
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • پیشی گرفتن خرید در تالار منطقه ای ارومیه