Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@03:02:47 GMT

تصادف زنجیره ای خونین در محور اصفهان- شهرکرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۰۱۲۶

رویداد۲۴-تصادف زنجیره‌ای در محور اصفهان-شهرکرد 4 نفر مصدوم برجای گذاشت .اسکندر امیری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان اظهار کرد: محور اصفهان-شهرکرد عصر امروز به علت وقوع تصادف زنجیره‌ای برای لحظاتی مسدود شد.وی افزود: نیروهای اورژانس 115 بلافاصله بعد از وصول این خبر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان با بیان این که 18 نفر در جریان این حادثه آسیب دیدند، افزود: 14 نفر از این افراد که آسیب چندانی ندیده بودند، تحت مداوای سرپایی قرار گرفتند و 4 نفر از آسیب‌دیدگان این حادثه بلافاصله برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

وی با تأکید بر این که حال عمومی این افراد رو به بهبود است، گفت: تنها یکی از افراد اعزام‌شده به بیمارستان در ناحیه قفسه سینه دچار آسیب شده که تحت مداوا قرار گرفته است. 

 

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد۲۴ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدستی مرد و زن برای قتل شوهر

همشهری آنلاین - حوادث : به نقل از رسانه‌های هند، ۷ آوریل ۲۰۲۴ حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد پلیس ایالت جامو، در جریان تصادف جاده‌ای قرار گرفت. در این حادثه فردی به نام نارش چاندر جان خود را از دست داده است. در جریان این گزارش، پلیس متوجه شد که بعد از تصادف مصدوم را به بیمارستان گاندی منتقل کردند، اما او قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. بنابراین یک افسر تحقیق عازم بیمارستان شد تا از همسر نارش و سایر شاهدان درباره این حادثه تحقیقاتی به عمل آورد. جسد وی نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

در تحقیقات بعدی پلیس مشخص شد که اظهارات، شالو دیوی، همسر نارش به طرز مشکوکی گمراه‌کننده و ضد و نقیض است، به همین دلیل پلیس به این حادثه مشکوک و تحقیقات را از سر گرفت. در روند تحقیقات پلیس متوجه شد که فردی به نام بهانو پارتاپ که در محل جنایت نیز حضور داشته است.

پلیس بار دیگر از زن جوان بازجویی کرد. شالو در بازجویی‌ها اعترف کرد که مدتی بود با فردی به نام بهانو پارتاپ وارد رابطه پنهانی شده بود. بعد از مدتی که از این رابطه گذشت، تصمیم گرفتیم با برنامه‌ریزی و صحنه‌سازی نارش را به قتل برسانیم. بنابراین در عصر یکشنبه ۶ آوریل ۲۰۲۴ ، نارش را به مکان متروکه‌ای در منطقه سئورا کشاندم و بهانو با یک خودرو با سرعت خیلی زیاد با او تصادف کرد. وقتی مطمئن شدیم که او دیگر نفس نمی‌کشد او را به بیمارستان بردیم و وانمود کردیم که با یک خودرو تصادف کرده است.

از آنجایی که بهانو به عنوان کارآموز در بیمارستان گاندی ناگار کار می کرد، توانستیم پرونده‌سازی کنیم و مرگ را به عنوان یک تصادف جاده ای به تصویر بکشیم. با این اعترافات شالو و بهانو دستگیر شدند.
تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و این دو به زودی محاکمه خواهند شد.

کد خبر 846410 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها هند حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر