Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تبریز گفت:دولت در عرصه ای قدم برمی دارد که ادامه راه گذشته است و راه گذشته هم همان سینه زدن پای برجام است.

احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به التهابات اخیر بازار ارز اظهار داشت: تصور می شود که برای مواجهه با این موضوع تنها راهکار عرضه دلار در بازار است در حالی که این به آتش کشیدن سرمایه های ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  پیشگیری یا مقابله با شرایط کنونی مستلزم سیاست صحیح دولت در خصوص ادامه برجام یا برخورد با بدعهدی دولت آمریکاست. 

بیگی با بیان اینکه دولت پای گوری گریه می کند که مرده ای در آن نیست، تصریح کرد: دولت تلاش می کند بگوید عدم حضور آمریکا در برجام چندان اهمیتی ندارد و ایران می تواند با اروپایی ها همکاری داشته باشد در حالی که از همان ابتدا هم مرده ای در این گور نبود و قرار هم نبود که معجزه ای رخ دهد.

نماینده مردم تبریز با بیان اینکه عدم موضع مستحکم دولت سبب توسعه نوسانات ارزی می شود. ادامه داد: دولت باید از فرصت برجام برای تقویت تولید ملی و توسعه سرمایه گذاری شرکت های خارجی، به نحوی که پشتوانه پول ملی باشد استفاده می کرد که  متاسفانه از این فرصت هم نتوانست بهره لازم را ببرد.

وی تاکید کرد: تولید ما هر روز زمین گیرتر شد و نتیجه اش شرایطی است که امروز مشاهده می کنیم. معتقدم دولت باید این شرایط را به فرصت تبدیل کند و برای ارتقای تولید ملی و افزایش رغبت به مصرف کالای داخلی و مقابله با قاچاق تلاش کند.

بیگی در پایان خاطرنشان کرد: دولت به جای توجه به این سیاست صحیح در عرصه ای قدم برمی دارد که ادامه راه گذشته است و راه گذشته هم همان سینه زدن پای برجام است، اما آنچه که مسلم است اینکه تجربه کردن تجربه نهایت حماقت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دولت مجلس برجام ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معنای ضرب‌المثل با گرگ دمبه می‌خوره با چوپون گریه می‌کنه چیست؟ + فیلم

بهروز اتونی، پژوهشگر حوزه ادبیات در برنامه صبحانه ایرانی گفت: ضرب المثل ایرانی با گرگ دمبه می‌خوره با چوپون گریه می‌کنه، به افراد متظاهری اشاره دارد که شخصیت ثابتی ندارند و گاه در جمع خوبان و گاه در جمع بدکاران می‌نشینند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • تجربه اخیر کاهش نرخ ارز در شرایط بحرانی بی‌سابقه بود
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند
  • معنای ضرب‌المثل با گرگ دمبه می‌خوره با چوپون گریه می‌کنه چیست؟ + فیلم
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»
  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟