Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جواد جواهری شامگاه پنجشنبه در همایش مجمع خیران سلامت شهرستان خمین که با حضور حسینعلی شهریاری، دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور برگزار شد، اظهار داشت: خیران سلامت شهرستان خمین طی ۱۵ سال اخیر بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال در بخش عمرانی مراکز درمانی و بهداشتی کمک کرده اند که قابل ستایش است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان خمین احداث ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵، تامین زمین جهت ساخت مراکز خدمات جامع سلامت شهری، احداث آزمایشگاه مرجع سلامت، احداث ساختمان غذا و دارو، بازسازی و نوسازی بخش اطفال، احداث بخش روانپزشکی، احداث ساختمان مرکز فوریت های پزشکی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را از نیازهای عمرانی دانشکده علوم پزشکی شهرستان خمین عنوان کرد.

جواهری خاطر نشان کرد: اعتبارات دولتی برای رفع نیازهای عمرانی و توسعه و تجهیز خدمات بهداشتی و درمانی ناچیز است و در این زمینه خیرین چه بسا بیش از منابع مالی دولتی مشارکت مطلوب داشته اند و می طلبد بیش از گذشته از ظرفیت خیران استفاده و در راستای جلب مشارکت آنها تلاش شود.

وی تصریح کرد: بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان، با بیش از ۴۰ سال قدمت نیازمند نوسازی و بهسازی است و در حال حاضر بیش از ۹۹ درصد از متخصصین در این شهرستان با امکانات حداقلی، خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می دهند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی شهرستان خمین خاطر نشان کرد: انتزاع دانشکده علوم پزشکی خمین و استقلال آن، از خدمات ارزنده دولت در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت بوده، که باید از این فرصت در راستای رشد و پیشرفت علمی، اقتصادی، درمانی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان خمین در حوزه سلامت، بهترین بهره را گرفت.

کد خبر 4293278

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد جواهری دانشگاه های علوم پزشکی نظام سلامت بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران یاسوج مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اشتغال مشهد بیرجند روز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان

محمد کریمی در خصوص روند اجرا‌های طرح‌های آبرسانی در شهرستان فارسان، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان با ظرفیت هزار و ۵۰۰ مترمکعب و به‌منظور افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی این شهر آغاز شد.

وی افزود: احداث این مخزن ذخیره آب آشامیدنی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع انجام می‌شود که اعتبار مورد نیاز آن از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

کریمی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان شهرستان فارسان پس از پایان سنگ‌بری و خاک‌برداری آغاز خواهد شد.

شهر گوجان شهرستان فارسان در فاصله ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی