Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم‌های ملی پایه وزنه برداری کشورمان معتقد است؛ دغدغه خانواده و اهالی وزنه برداری ایران، پشتوانه سازی ورزشکاران جوان برای رسیدن به رده سنی بزرگسالان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید رشیدی ، سرمربی تیم‌های ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان ایران  پس از کسب عنوان قهرمانی آسیا با تیم ملی جوانان و جای گرفتن در رتبه چهارمی آسیا با تیم ملی نوجوانان در اورگنج ازبکستان، با بیان این مطلب که آیا از عملکرد شاگردانش در مسابقات قهرمانی آسیا راضی بوده یا نه؟ اظهار داشت:

عملکرد نفرات حاضر در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی اورگنج رضایت بخش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی جوانان بچه ها خوب کار کردند و ۷ ملی‌پوش ما به مدال رسیدند. ولی از عملکرد وزنه‌برداران رده سنی نوجوانان آنچنان رضایت نداشتم و در بعضی از اوزان انتظاراتم برآورده نشد.

حمید رشیدی در خصوص قهرمانی تیم ملی جوانان در قاره آسیا برای سومین بار پیاپی خاطرنشان کرد:

تیم ملی وزنه‌برداری جوانان با ۵۹۱ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و توانست ۱۹ مدال (۷مدال طلا، ۶ نشان نقره و ۶ گردن آویز برنز) به دست آورد. حسین سلطانی سه مدال طلا در دسته ۷۷ کیلوگرم، عارف خاکی یک مدال طلا، یک نشان نقره و یک گردن آویز برنز و افشین طاهری یک نشان نقره و یک گردن آویز برنز در دسته ۸۵ کیلوگرم، رسول معتمدی دو نشان نقره و یک گردن آویز برنز در دسته ۹۴ کیلوگرم، امیر عزیزی سه گردن آویز برنز در دسته ۱۰۵ کیلوگرم، محمد حسین رئیسی دو نشان نقره و آرمان محمدزاده سه مدال طلا در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم) مدال آوران کشورمان بودند. این جایگاه و کاپ قهرمانی را با مشکلات زیادی برای کشورمان در قاره آسیا حفظ کردیم. تمامی نفرات جوانان با بهترین نمایش و جمع آوری حداکثری امتیازات تیم را به عنوان قهرمانی رساندند.

حمید رشیدی درباره قرار گرفتن تیم ملی نوجوانان در رده چهارم آسیا نیز گفت:

تیم ملی نوجوانان هم با ۱۲ مدال ( ۴ مدال طلا، ۳نشان نقره و ۵ گردن آویز برنز) توسط محمد توفیق پوزش یک نشان نقره در حرکت یکضرب دسته ۸۵ کیلوگرم، امیررضا عسگری دون یک مدال طلا در یکضرب و دو نشان نقره در دوضرب و مجموع و پوریا اسکندرزاده دو گردن آویز برنز در حرکت دوضرب و مجموع دسته ۹۴ کیلوگرم، رضا اسدی سه گردن آویز برنز و علیرضا یوسفی سه مدال طلا با جمع آوری ۴۸۱ امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.

سرمربی تیم‌های ملی رده سنی پایه‌ای وزنه برداری ایران تصریح کرد:

در رده سنی نوجوانان، هدف استعدادیابی است. انگیزه و هدف فدراسیون وزنه‌برداری از حضور وزنه برداران نوجوان در رقابت‌های بین المللی فقط تجربه اندوزی ملی پوشان در رقابت‌های پیشرو است. برهمین اساس باید در آینده نزدیک این نوجوانان با سرمایه گذاری بیشتر، برای تیم‌های ملی رده‌های سنی بالاتر مقام و مدال به دست بیاورند.

حمید رشیدی مربی خوزستانی وزنه‌برداری کشورمان تاکید کرد:

نباید عملکرد نوجوانان را زیر ذره بین قرار دهیم. دغدغه فکری تمامی اهالی وزنه‌برداری، کادر فنی تیم های ملی و رئیس فدراسیون وزنه برداری است که پشتوانه سازی به صورت مستمر و مداوم ادامه پیدا کند. بدون شک برای رسیدن ورزشکاران نوجوان به سطح بالایی ورزشی مسلتزم برنامه ریزی قوی، هزینه و بودجه خاص که عمر این ورزشکاران حرفه ای پس از قهرمانی بیهوده خرج نشود.

حمید رشیدی با تاکید بر این موضوع که باید کاری بکنیم ۸ وزنه بردار رده سنی نوجوانان در سال‌های آینده ۶ وزنه بردار به تیم های ملی جوانان و بزرگسالان هدایت شوند، گفت:

وزنه بردار به تنهایی در خانه نمی‌تواند به اوج آمادگی و حضور در مسابقات بین المللی برسد. باید امکانات و هزینه زیادی برای برپایی اردوها صرف شود تا یک مدال در رقابت‌های آسیایی و جهانی کسب شود. برای ساختن یک قهرمان نیاز به حمایت همه جانبه مسئولان ورزش است.

حمید رشیدی در خصوص رها شدن یک قهرمان پس از بازگشت از رقابت‌ها برون مرزی عنوان داشت:

وقتی مسابقات رده سنی نوجوان و جوان به پایان می‌رسد و ورزشکارمان با مدال به کشور بازمی‌گردند، دیگر هیچ برنامه و اردوی برای ادامه فعالیت قهرمانی این ورزشکار وجود ندارد. یک جوان ۲۰ساله بدون درآمد و شغل نمی‌تواند خود را در اوج نگاه دارد و باید متولیان و مسئولان ورزش کشور برای هدایت این قهرمانان برای ادامه مسیری قهرمانی برنامه مشخصی را تعیین کنند تا ورزشکار قهرمان ما برای مسابقات رده سنی بالاتر همچنان آمادگی خود را حفظ کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزنه برداری نوجوانان تیم ملی نوجوانان تیم ملی جوانان وزنه برداری تیم ملی جوانان تیم ملی نوجوانان حمید رشیدی وزنه برداری وزنه برداری نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۰۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد

ایسنا/لرستان منتخب مردم دورود در مجلس دوازدهم گفت: کتابخانه درجه یک دورود به عنوان مهم‌ترین پایگاه فرهنگی شهرستان در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد.

روح‌الله لک علی‌آبادی با همراهی مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابخانه‌های عمومی لرستان عصر چهارشنبه از روند تکمیل طرح کتابخانه درجه یک دورود بازدید کردند.

لک علی‌آبادی در حاشیه این بازدید حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه‌های عمومی لرستان را به منظور بازدید از روند تکمیل طرح کتابخانه درجه یک دورود را نشان از عزم راسخ به منظور تکمیل این طرح دانست و افزود: همه تلاش مجموعه استان و شهرستان این است که کتابخانه درجه یک دورود به عنوان مهم‌ترین پایگاه فرهنگی شهرستان در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد و ما نیز کمک‌های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه این مجموعه در صورت بهره‌برداری پس از ۱۷ سال ۴۰ خدمت را به همشهریان دورودی ارائه می‌دهد، بیان کرد: در صورت بهره‌برداری این کتابخانه با بهترین امکانات تجهیز خواهد شد و در اختیار مردم شریف دورود قرار خواهد گرفت و این نوید را به مردم و جوانان می‌دهیم در این مکان اتفاقات خوب فرهنگی خواهد افتاد.

۱۰ پروژه کتابخانه‌ای در لرستان در دست ساخت است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در این بازدید با اشاره به اینکه در لرستان ۱۰ پروژه کتابخانه‌ای در دست ساخت است، افزود: کتابخانه درجه یک شهرستان دورود یکی از این پروژه‌هاست که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تکمیل این ۱۰ پروژه در استان متراژ کتابخانه‌های لرستان ۱۶ هزارمتر مربع افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به قول مساعد نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و اداره کل ارشاد و نهاد کتابخانه‌ها گفت: امیدواریم این کتابخانه در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد.

عضویت ۴۰ هزار نفر در کتابخانه‌های عمومی لرستان

سیدسجاد راستخانه با بیان اینکه سال گذشته ۱۰ هزار نفر به اعضای کتابخانه‌های لرستان اضافه شد، بیان کرد: در حال حاضر تعداد اعضای کتابخانه‌های لرستان ۴۰ هزار نفر است.

تقویت برنامه‌های حوزه کتاب و کتابخوانی در شهرستان‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز  گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود پیوست‌های فرهنگی شهرستان تقویت خواهد شد و برنامه‌های مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی در این شهر تقویت می‌شود مطالبه‌گری در این زمینه ما را برای گسترش برنامه‌ها ترغیب خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • عضویت ۴۰ هزار نفر در کتابخانه‌های لرستان
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم به بهره‌برداری برسد
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری