Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حمزه غالبی از دستگیرشدگان فتنه88، در صفحه شخصی خود، با اشاره به سخنان اخیر صادق زیباکلام، نوشت:

زیبا کلام با رذالت تمام دروغ می گوید. اسراییل سالهاست مدام ایران را به حمله نظامی تهدید می کند. دانشمندان ما را در خاک خودمان ترور می کند. به صورت علنی در دنیا علیه ایران لابی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک ماه است به اعتراف خودشان به ایرانی ها در سوریه شلیک می کنند و ایران خویشتن داری کرده است و...

حمزه غالبی از اعضای حزب منحله مشارکت و همچنین عضو شورای مرکزی جمعیت توحید و تعاون بود که گفته می‌شود نقش مهمی در راضی کردن یکی از سران فتنه برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ داشت. او همچنین در انتخابات ۸۸ مشاور و مسوول ستاد جوانان موسوی بود که در حوادث پس از انتخابات دستگیر و در نهایت از کشور گریخت.

حمزه غالبی در حال حاضر در اروپا زندگی می‌کند.

زیباکلام صادق زیباکلام حمزه غالبی اسرائیل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: زیباکلام صادق زیباکلام حمزه غالبی اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران، خواستنی‌تر از آن چیزی است که برخی گمان دارند ؛ تهران دوست‌داشتنی

به گزارش همشهری آنلاین*،‌ تهران، خواستنی‌تر از آن چیزی است که برخی گمان دارند. تهران، زیبا و جذاب است خیلی بیشتر از آنچه در باور برخی رسوب کرده است. شاید تهران چوب پایتخت بودن خود را می‌خورد که کسی آن را به‌عنوان مقصدی گردشگرانه به‌حساب نمی‌آورد؛ و یا شاهد انبوه دود و غلظت ترافیک و سیمان متراکم در برج‌ها باعث شده کسی به تهران به‌عنوان یک مقصد مناسب برای مسافرت تفریحی توجه نکند؛ و یا شاید دعواهای سیاسی و منازعات جناحی که هرروز از رسانه‌های پایتخت به سرتاسر ایران مخابره می‌شود باعث شده تهران چهره‌ای قطبیده و سیاست‌زده پیدا کند.

چه بسیار شهرستانی‌ها که فقط به خاطر دوا و درمان و یا به خاطر انجام یک کار اداری پایشان به تهران باز شده و چند شب کوتاه را منزل یکی اقوام بیتوته کرده‌اند و بعد سراسیمه به شهرشان بازگشته‌اند بی‌آنکه خاطره‌ای زیبا برایشان رقم خورده باشد. حضور اینچنینی در خیابان‌های عریض و طویل شهر با تقاطع‌های پیچ‌درپیچ غیر همسطح هر رهگذری را می‌رنجاند و او را به هراس وامی‌دارد. برای همین است که خاطرات برخی از تهران پر از التهاب و نگرانی از گم شدن یا دیر رسیدن است.

کم‌محلی به محله‌های خاص تهران و بی‌توجهی به آثار دیدنی تهران، عامل بزرگی شده است که بزرگترین کلانشهر ایران اسلامی با چهره‌ای زمخت و تیره در میان شهرهای ایران اسم خود را ثبت کند.

تهران آثار تاریخی، ابنیه دیدنی، باغ‌ها و بوستان‌های به‌یادماندنی و موقعیت‌های گردشگری بسیاری دارد. امام‌زاده‌های پر از معنویت و فضاهای فرهنگی دینی هنری پر از جذابیت در تهران بسیار است. اما این تراکم از جاهای دیدنی، هرگز آنچنانی که باید تبلیغ نشده و حق آن هرگز ادا نشده است.

تردیدی نیست که سهم و وزن رسانه در معرفی تهران زیبا، جدی و حیاتی است اما در این میان نباید از سهم خود تهرانی‌ها در بازشناسی زیبایی‌های تهران و بازنمایی آن برای دیگران غافل شد. تهران را زیبا ببینیم و زیبایی‌های آن را برای دیگران تبلیغ کنیم.

*نویسنده:‌ سید مهدی سیدی

کد خبر 839946 برچسب‌ها سفر - گردشگری خبر مهم تهران

دیگر خبرها

  • نقشه دشمنان در انتخابات شکست خورد
  • تهران، خواستنی‌تر از آن چیزی است که برخی گمان دارند ؛ تهران دوست‌داشتنی
  • تروریست‌ها در عراق از اشغالگران آمریکایی دستور می‌گیرند
  • واکنش عباس عبدی به ماجرای جعل زمین به نام صدیقی
  • عباس عبدی: اگر کاظم صدیقی راست بگوید، یک فاجعه تمام عیار از بی‌اطلاعی وی و داشتن اطرافیان جاعل است/آزمون مهمی پیش روی دستگاه قضایی قرار گرفته است
  • واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام یا مهدی» (فیلم)
  • سال قدس
  • آل‌صادق: ایران افتخار می‌کند که مانع فراموشی جنایت جنگی حلبچه شد
  • احمد مازنی فعال سیاسی اصلاح‌طلب: جامعه ایران روی بشکه باروت قرار گرفته است
  • با استفاده از جعبه یونولیت و سیمان، می‌توانید یک گلدان زیبا و کاربردی بسازید (فیلم)