Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@19:33:13 GMT

مشترکان بد حساب برق مازندران

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۰۵۰۷

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران، گفت: حوزه کشاورزی و خانگی هر کدام با بیش از ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، مشترکان بد حساب شرکت توزیع برق استان هستند.
شهابی با بیان اینکه بیش از ۶۰۵ میلیارد تومان برق پارسال به مشترکان فروخته شد، افزود: پرداخت بدهی‌ها موجب بازگشت ۲۵ درصد سرمایه به استان می‌شود که برای ترمیم و یا نوسازی خطوط انتقال برق می‌توان از آن بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود:هم اکنون میانگین مصرف برق در استان روزانه ۸۰۰ مگاوات است، ولی در اواخر بهار و تابستان به ۲ هزار مگاوات افزایش می‌یابد.
وی با بیان اینکه شهروندان در مصرف برق در این دو فصل صرفه جویی داشته باشند و گفت:این اقدام موجب می‌شود در تابستان با مشکل کمبود و قطع برق مواجه نشویم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: تاکنون بیش از ۱۱ هزار و ۲۳۰ کیلومتر خطوط فشار متوسط در حوزه توزیع نیروی برق استان شبکه سازی و بیش از هزار و ۱۲۰ کیلومتر خطوط فشار ضعیف در شبکه‌های برق استان اضافه شد.
وی از اضافه شدن بیش از ۳ هزار و ۳۱۵ دستگاه پست توزیع در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر پست‌های توزیع برق استان به بیش از ۳۲ هزار و ۵۲۰ دستگاه رسیده است.
شرکت توزیع نیروی برق استان بیش از یک میلیون ۳۳۴ هزار مشترک برق دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بدهی برق قیمت برق برق مازندران صرفه جویی برق خاموشی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • کم مصرفان برق خانگی، خودرو جایزه می‌گیرند!
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • قطع گاز در رشت و خمام
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود