Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:46:51 GMT

چهار جاده به سبب ایمنی ناکافی بسته است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۰۵۷۴

چهار جاده به سبب ایمنی ناکافی بسته است

تهران- ایرنا- وزارت راه و شهرسازی صبح امروز (جمعه) چهار محور ارتباطی در استان های تهران- البرز، گلستان- سمنان، آذربایجان شرقی و ایلام را به علت نبود ایمنی کافی بسته اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، محورهای «شمشک- دیزین» در استان های تهران و البرز، «اولنگ- شاهرود» در استان های گلستان و سمنان، «عجب شیر- آذرشهر» در آذربایجان شرقی و «ایلام- ایوان» در استان ایلام تا اطلاع بعدی بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکنون رفت و آمد در همه جاده های اصلی به طور عادی و روان ادامه دارد.

** تداخلات جوی
از نظر جوی در برخی محورهای آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، سمنان و خراسان های جنوبی و رضوی بارندگی پراکنده را شاهدیم.
به گزارش ایرنا، هفدهم اردیبهشت ماه وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد سالیانه بیش از 600 میلیون تن کالا در راه های کشور جابجا می شود.
«عباس آخوندی» افزود: 30 میلیون دستگاه وسیله نقلیه (خودرو ـ موتورسیکلت) در کشور فعال است و کنترل آنها با امکانات مکانیکی دیگر عملی نیست.
به گفته وی، نزدیک به 10 میلیون دستگاه وسیله نقلیه غیرفعال نیز در کشور وجود دارد.
اکنون 95 درصد جا‌بجایی‌ها در کشور از طریق جاده‌ها انجام می شود که شامل 35 هزار کیلومتر راه‌های شریانی، 46 هزار کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی و یکصد هزار کیلومتر راه روستایی است.

اقتصام*9123*1961*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد جاده راه ترافيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان اقدامات مؤثری اجرا شده بوده که یکی از آنها خط‌کشی محورها است، اظهار کرد: در این راستا، در یک سال گذشته، خط‌کشی سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با ظرفیت اکیپ امانی این اداره‌کل انجام شده که موجب صرفه‌جویی حدود ۲۱۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به تهیه و نصب ۷۰۰ مترمربع معادل ۳۲۰ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای حوزه استحفاظی برای تأمین ایمنی عبورومرور جاده‌ای گفت: تهیه و نصب ۲۰۰ عدد چراغ چشمک‌زن و سولار از اقدامات دیگر این اداره‌کل در راستای افزایش ایمنی محورهای استان است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان یادآور شد: تهیه، نصب و تعمیر ۱۸ هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای شمال استان در این بازه زمانی اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در محورهای مواصلاتی استان با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند تا در اسرع وقت رفع شود.

کد خبر 748325

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است