Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@04:51:30 GMT

چهل و ششمین سالگرد ارتحال آیت‌الله کوهستانی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۰۵۷۶

چهل و ششمین سالگرد ارتحال آیت‌الله کوهستانی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام شرف‌الدین نظری، استاد حوزه علمیه پنج‌شنبه شب مراسم سالگرد ارتحال آیت الله کوهستانی گفت: غفلت مهم‌ترین عامل در نابودی انسان است و انسانی که در زندگی خود غفلت کند، دچار خسران و نابودی خواهد شد.

وی بابیان اینکه انسان‌های غافل از راه خدا دور شده و کم‌کم به جبهه مخالف درمی‌آیند، اظهار داشت: بشر دارای اختیار است و بر اساس اختیاری که دارد می‌تواند راه و صراط ذلت یا مسیر عزت را برای خود برگزیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این استاد حوزه علمیه گفت: انسان‌های عالم و والامقام در خلقت و زندگی خود تفکر، تدبر و تذکر را رعایت کرده و خداترس هستند و خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود می‌دانند و با خداشناسی و خودشناسی آخرت را برای خود سعادت‌بخش می‌کنند.

حجت‌الاسلام نظری افزود: آیت‌الله کوهستانی این عالم برجسته ازجمله علما و فضلای بزرگ مازندران بود که در زندگی سراسر زهد و عبادات خود، مردم‌دوستی و مردم‌داری را سرلوحه کار خود قرار داده و خداشناسی و خودشناسی را در حد اعلا در وجود خود داشت.

وی گفت: توسل به اهل‌بیت (ع) و انس و الفت با ادعیه و مناجات از ایشان انسانی عارف و کمیاب ساخته بود که در دل‌ها و جان‌ها نفوذ کرد و اکنون بعد از گذشت سال‌ها از رحلت، این‌چنین دلدادگان ایشان گرد هم می‌آیند.

حجت‌الاسلام نظری با تأکید و سفارش به تقوای الهی و در مسیر خدا بودن گفت: مرگ برای همگان وجود دارد و انسان را گریزی از مرگ نیست و باید با حرکت در مسیر خداوند و بندگی خدا، آخرتی خوب برای خود ترسیم کنیم.

به گزارش مهر، آیت‌الله حاج شیخ محمد کوهستانی مازندرانی از علمای برجسته مازندران و شهرستان بهشهر در سال ۱۲۶۷ هجری شمسی در روستای کوهستان بهشهر متولد و بعد از عمری فقاهت و پارسایی سال ۱۳۵۱ هجری شمسی به ندای حق لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت و در جوار امام هشتم به خاک سپرده شد.

کد خبر 4293280

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان بهشهر علما و روحانیون یادواره شهدا بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران یاسوج مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اشتغال مشهد بیرجند روز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور

رئیس سازمان سنجش: همسر یکی از آنها دچار حادثه‌ای شد و تا آخر قرنطینه بی‌خبر بود، زمانی که به خانه رفت مراسم چهلم را برگزار کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فارس

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • انسان مدرن اولیه تک‌شاخ سیبری را دیده بود
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • (ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور