Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای چندمین بار، مهلت ثبت‌نام کارت ملی هوشمند تمدید شد، این بار تا پایان سال ۹۷.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ پیش از این ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت‌احوال از افزایش مهلت ثبت‌نام کارت ملی هوشمند تا خرداد ۹۷ خبر داده و گفته بود: به دلیل حجم بالای مراجعات مردم برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند و دغدغه پایان سال آنان،این امکان فراهم شده است تا کسانی که هنوز موفق به ثبت‌نام کارت ملی هوشمند نشده‌اند، در ۳ ماه‌ فروردین، اردیبهشت و خرداد سال آینده برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اکنون رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفته است: برای سال ۹۷ نیز این امکان فراهم شده است که مردم تا پایان سال بتوانند جهت ثبت‌نام کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

حمید درخشان نیا به ایسنا گفت: جمعیت بالای ۱۵ سال واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند حدود ۶۰ میلیون نفر هستند، تا کنون حدود ۴۳ میلیون نفر پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند را انجام داده‌اند و حدود ۴۰ میلیون قطعه کارت صادر و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای سال ۹۷ نیز این امکان فراهم شده است که مردم تا پایان سال بتوانند برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند مراجعه کنند؛ اما به دلیل اینکه در حال بهره‌برداری از کارت ملی هوشمند هستیم و اکثر مردم هم این کارت را دریافت کرده‌اند. بنابراین بایستی کسانی که هنوز برای ثبت‌نام مراجعه نکردند سریعا اقدام کنند. زیرا خدمات الکترونیکی که در حاضر ارائه می شود و خدماتی که قرار است در آینده ارائه شود، نیازمند کارت ملی هوشمند است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور اضافه کرد: از مردم دعوت می‌کنیم که برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند خود هر چه سریعتر مراجعه کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی به استقرار ایستگاه‌های سیار در نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: برای استقرار ایستگاه‌ سیار آمادگی خود را اعلام کردیم و جایگاه آن نیز مشخص شده است.همچنین به تعدادی که نیاز باشد در نمایشگاه کتاب ایستگاه مستقر خواهیم کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کارت ملی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس ابلاغ بند ۲ مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت برای بررسی درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ واجدین شرایط «ثبت سفارش تا قبل از پایان دی‌ماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ۱۴۰۲» تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

«گفتنی است ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار برای بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.»

کد خبر 6095899

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی سال ۱۴۰۱ اعلام شد
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد