Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین سیدهاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان درحاشیه بازدید از نمایشگاه هفته فرهنگی قم در نبطیه با اشاره به شهرت دوشهر قم و نبطیه به شهر اهل بیت (ع) و محبین آنان گفت: هر دو شهر در طول تاریخ به تبلیغ و ترویج تشیع و حفظ میراث اهل بیت(ع) اهتمام ورزیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون هم این دوشهربا مقاومت، ایثار و التزام به خط ولایت و اعتدال راه حفظ و دفاع از میراث اهل بیت(ع) را ادامه می دهند و از این رو ایجاد ارتباطات فرهنگی و تبادل فکر و فرهنگ بین شهر مقدس قم و نبطیه بسیار مهم است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله برگزاری رویداد هفته فرهنگی قم در لبنان را گامی موثر دراین جهت ارزیابی کرد و گفت: تقویت ارتباطات فرهنگی، علمی و پژوهشی نهادهای دینی و علمی دوشهر می تواند زمینه آشنایی جهان تشنه و نیازمند را با حقیقت، معارف و راه و مظلومیت اهل بیت فراهم کند.

همچنین جمعی از اعضای شورای شهر نبطیه از نمایشگاه فرهنگی قم در این شهر بازدید و با غرفه داران گفتگو کردند.

آقای وفیق بیطار از اعضای شورای شهر نبطیه در حاشیه این بازدید گفت: برگزاری نمایشگاه هفته فرهنگی قم در لبنان ضمن شناسایی ظرفیت ها، در ایجاد و تقویت تعاملات دوسویه می تواند موثر باشد.

عضو شورای شهر نبطیه با اشاره به تعدد فعالیت ها و تنوع شرکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: حضور فعال بخش های گوناگون استان قم باعث غافلگیری شد.

آقای وفیق بیطار تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با ایجاد و تقویت ارتباطات و تعامل دوسویه زمینه ی شناسایی توانمندی ها و ظرفیت های هر دو استان را فراهم سازیم.

عضو شورای شهر نبطیه تاکید کرد: تلاش می کنیم هر ساله این نمایشگاه را برگزار و با سفر به قم زمینه توسعه روابط قم و نبطیه را فراهم کنیم.

نمایشگاه هفته فرهنگی قم تا 25 اردیبهشت از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 22 به روی شهروندان نبطیه باز است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نبطیه لبنان هفته فرهنگی قم رئیس شورای اجرایی حزب الله سید هاشم صفی الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.

به گزارش صدای ایران،تسنیم در خبری نوشت:وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، افزود: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس شورای قضایی گیلان با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

حجت اسلام صادقی با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، گفت: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم شفت، از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.


دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه