Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:59:06 GMT

جاده چالوس از ساعت ۱۴ امروز یک طرفه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۱۱۰۰

جاده چالوس از ساعت ۱۴ امروز یک طرفه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر ، مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درخصوص  آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اعلام کرد :  در حال حاضر در شرایط ترافیکی جاده‌های کشور مشکل خاصی مشاهده نمی‌شود و کلیه محورهای مواصلاتی ترافیکی روان دارند.

 در اکثر محورهای استان کرمانشاه و محور سبزوار- نیشابور در استان خراسان رضوی بارش باران دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز از محور کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ نیز تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه می‌شود. همچنین درصورت تغییر این برنامه، اطلاع‌رسانی دقیقی در ساعات آتی انجام خواهد شد.

بر اساس این گزارش همچنین تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح فردا شنبه ۲۲ اردیبهشت از محورهای کرج-چالوس، هراز ، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت ۸ الی ۲۴ امروز جمعه از محور هراز ممنوع است.

کد خبر 4293326 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: ترافیک جاده چالوس وضعیت ترافیکی جاده ها شهرداری تهران شورای شهر تهران شهر تهران وزارت آموزش و پرورش انتخاب شهردار بارش باران بیمه طرح ترافیک محسن هاشمی سازمان هواشناسی سازمان تامین اجتماعی آلودگی هوا ترافیک نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران