Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@05:40:49 GMT

آغاز 2 بانده کردن جاده دامغان - جندق

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۱۱۲۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، باند دوم محور دامغان به جندق 55 کیلومتر است و با 65 میلیارد تومان اعتبار با مشارکت شرکت راه سازی جهاد نصر قطعه بندی شده و هم اکنون دو بانده کردن 15 کیلومتر از مسیر دامغان تا پلیس راه جندق - معلمان آغاز شده است . معاون وزیر راه و شهرسازی در امور ساخت و توسعه راه های کشور در سفر به دامغان گفت : با اینکه مراسم رسمی برای آغاز اجرای این طرح برگزار نشده ولی با تلاش متخصصان ، راه سازی در این مسیر آغاز شده است و باید هر چه زودتر تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا کدخدازاده افزود: با پیشرفت فیزیکی اجرای این طرح ، اعتبارات آن هم پرداخت می شود. وی ابراز امیدواری کرد ، 2 بانده کردن جاده دامغان - جندق تا چهار تا پنج سال آینده تکمیل شود.
2 بانده کردن جاده دامغان - جندق ، نقش مهمی در اقتصاد استان های سمنان، اصفهان، مازندران-و یزد و کاهش تصادفات و تسهیل در تردد دارد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سمنان وزیر راه و شهرسازی باند دوم دامغان جندق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش نوروزی «چشم به‌ راهیم» در استان بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در مراسم آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم» در استان بوشهر اظهار کرد: این پویش در ورودی شهرهای پرمسافر استان و با محوریت بزرگراه خلیج فارس (کیلومتر ۱۵ محور برازجان به بوشهر) با برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی اجرا می‌شود.

اخترشناس با بیان اینکه پویش «چشم به راهیم» اقدامی ملی برای ایمنی سفر و کاهش آمار تصادفات و فوتی‌های سوانح جاده‌ای است، اظهار داشت: در این پویش برنامه‌های متنوع و شادی برای خانواده‌ها با هدف کاهش خستگی راننده و تحقق شعار «۲ ساعت رانندگی یک ربع استراحت» اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نوروز نه تنها تعطیلی ندارند، بلکه عملکرد آنها برای خدمات بهینه به مسافران و تأمین ایمنی سفر بیشتر می‌شود.

پویش تا ۱۳ فروردین ادامه دارد

مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر نیز گفت: پویش «چشم به راهیم» از ۲۷ اسفند آغاز شده و تا ۱۳ فروردین از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

مجتبی احمدی با بیان اینکه برای سومین سال متوالی پویش فرهنگی و آموزشی توسط این اداره کل در ایام نوروز برگزار می‌شود، افزود: پویش «چشم به راهیم» در ورودی شهرهای استان با محوریت مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در مسیر برازجان به بوشهر فعال است.

احمدی ادامه داد: نمایش‌های مفرح، آموزش رانندگی صحیح، ایستگاه نقاشی، برپایی نماز جماعت و بیان احکام شرعی، اجرای موسیقی محلی و پذیرایی افطاری ساده از جمله برنامه‌های این پویش است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرای پویش «چشم به راهیم» در محورهای استان شاهد کمترین حادثه باشیم و سفر ایمنی برای مسافران رقم بخورد.

کد خبر 6057806

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پویش چشم به راهیم در جنوب کرمان آغاز شد
  • آغاز پویش «چشم به راهیم» در  جنوب کرمان 
  • پویش نوروزی «چشم به راهیم» در استان بوشهر آغاز شد
  • آغاز بارش برف در مرز رازی خوی
  • پویش نوروزی «چشم به‌ راهیم» در استان بوشهر آغاز شد
  • پویش چشم به راهیم در سیستان و بلوچستان با هدف ایمنی سفر آغاز شد
  • پویش چشم به راهیم در استان مرکزی آغاز به کار کرد
  • آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم» در کیلومتر ۶۶ جاده اردبیل- سرچم
  • آغاز طرح پویش چشم به راهیم در زرقان
  • آغاز پویش «چشم به راهیم» در ایلام