Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مراسم رونمایی از لباس رسمی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: نشست بسیار خوب و در شان تیم ملی برگزار شد. تیم ملی نیاز دارد، آبرومند و با لباس یکدست و شخصیت بالایی در جام جهانی حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اعضای تیم ملی نیاز داشتند تا این لباس برای آن‌ها مهیا شود و خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داد. البته هنوز پیراهن تیم ملی را ندیدم و امیدوارم در روز رونمایی این پیراهن هم، اتفاقات خوبی رخ دهد و پیراهنی در شان تیم ملی تولید شود.

شیعی در خصوص پیشنهاد ۶ ماهه تمدید قرارداد فدراسیون فوتبال به کی روش و ناراحتی این مربی بیان کرد: نه، کی روش هنوز موضوعی را عنوان نکرده و آن را به آینده موکول کرده است. دبیرکل فدراسیون و تاج بیشتر در جریان هستند و بهتر است از آن‌ها سوال کنید.

مدیرعامل پیکان ادامه داد: به دلیل مشکلات فنی و مخالفت فیفا، هرچند تلاش زیادی کردیم، اما یوز روی پیراهن تیم ملی حضور ندارد و در مورد این موضوع ساکت و تاج بیشتر در جریان هستند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد دستیاران زلاتکو کرانچار در تیم ملی امید خاطرنشان کرد: کمیته فنی پیشنهادهایش را می‌دهد، اما باید نظر کرانچار هم مثبت باشد، زیرا او مسئول فنی است و باید انتخاب نهایی را کند. من در رسانه‌ها متوجه حضور احتمالی شاهرودی و عابدزاده در تیم ملی امید شدم، اما هنوز کمیته فنی جلسه‌ای تشکیل نداده که روی این موضوع صحبت کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات شیعی در مورد رونمایی از لباس رسمی تیم ملی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد

سرمربی مس سونگون در فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بی‌غم که در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال هدایت تیم مس سونگون ورزقان را بر عهده گرفت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

مس سونگون فصل گذشته در رقابت با گیتی‌پسند اصفهان برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال موفق باشد و در رتبه دوم جدول رقابت‌ها ایستاد.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده