Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سعد الله زارعی کارشناس غرب آسیا در پیش خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران اظهار کرد: اتفاقی که در جولان سوریه افتاد و شکست بزرگی که به اسرائیل وارد شد؛ نشانه تحول استراتژیک در منطقه است.

وی افزود: اسرائیلی ها حداقل یک ماه است که مرتب از احتمال قوی وقوع عملیات نظامی از سوی نیروهای ایرانی در سوریه صحبت می‌کنند و می گویند این عملیات را حتمی می دانیم و در انتظار این عملیات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس غرب آسیا گفت: اسرائیلی‌ها تماسهای مکرری با مقامات آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان برقرار کردند. درخواست عاجزانه نتانیاهو این بود که ایران عملیاتی علیه ما انجام ندهد..

زارعی افزود: اسرائیلی ها سیستم نظامی و اطلاعاتی و نیروهای خود را طی یک ماه گذشته، به حالت آماده باش کامل در آورده بودند، همه مرخصی ها و اقدامات جانبی لغو شده بود.

وی اظهار کرد: وقتی دیروز حمله همزمان موشک ها به جولان آغاز شد و این منطقه زیر فشار رزمندگان اسلام قرار داشت، اسرائیلی ها در دفع و جلوگیری آن نتوانستند اقدامی انجام دهند.

زارعی افزود: در این عملیات مرکز نظامی کنترل ارسال پارازیت، مرکز نظامی شنود شبکه‌های ماهواره‌ای ، مقر فرماندهی 810 کاملا نابود شدند و عضو مهم ارتش اسرائیل به هلاکت رسید.

کارشناس غرب آسیا گفت: یکی از سیستم های اسرائیل که در جهان به عنوان سیستم نمونه دفاعی مطرح شده بود، در فشار رزمندگان اسلام خرد شد و از بین رفت.

وی تاکید کرد: اسرایلی ها نشان دادند علی رغم سرو صداهای زیاد از نظر نظامی آسیب پذیر هستند.

زارعی تصریح کرد: پیام بزرگ عملیات این بود که در روز تاسیس رژیم صهیونیسیتی انجام شد و نشان داد اقدامات آمریکا برای اسرائیل امنیت آور نیست و انتقال سفارت نمی تواند موقعیت اسرائیل را بهبود ببخشد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ژنرال اسرائیلی از برنامه 3 میلیارد دلاری برای بمباران ایران!

تعداد بازدید : 354 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1818 اسحاق بریک ژنرال صهیونیست فاش کرده که رژیم اسرائیل یازده میلیارد شِکِل معادل سه میلیارد دلار در نیروی هوایی‌اش برای حمله به تاسیسات اتمی ایران سرمایه گذاری کرده و این حمله قرار بوده در 2009 انجام شود اما به دلایلی که این نظامی ارشد توضیح می‌دهد این حمله در آن زمان انجام نشد و حالا این دلایل برای حمله پیچیده تر شده است. روایت این ژنرال ارتش اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • روایت ژنرال اسرائیلی از برنامه 3 میلیارد دلاری برای بمباران ایران!
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • ناگفته هایی از عملیات حماس و عملیات وعده صادق: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • تحرک بین المللی دانشجویان انتقال فناوری به جهان را تسهیل می‌بخشد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • ایران معادله صهیونیست‌ها را بهم زد
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح