Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:21:21 GMT

مرکز خدمات جامع سلامت در سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۲۸۳۶

مرکز خدمات جامع سلامت در سرپل‌ذهاب به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز جامع سلامت درمانگاه جابری ظهر امروز جمعه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

طهماسبی رئیس شبکه بهداشت شهرستان سرپل‌ذهاب در حاشیه مراسم افتتاحیه این مرکز جامع سلامت اظهار داشت: پروژه مرکز بهداشتی درمانی جابری با متراژ ۵۹۹ متر مربع و با اعتبار ۸۲۰ میلیون تومان، هفته گذشته آماده و به ما تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت شهرستان سرپل‌ذهاب بیان کرد: طی یک هفته، این مرکز بهداشتی درمانی را تجهیز نمودیم و در حال حاضر آماده بهره برداری است.

طهماسبی گفت: از خیر این پروژه آقای طاهر مرادی که ۴۸۰۰ متر زمین را اهدا نمودند تشکر می کنم و از دکتر تجری نیز که در تغییر کاربری این مرکز سهم شایانی داشتند، تشکر می کنم.

طهماسبی جمعیت تحت پوشش این مرکز را ۴۵۰۰ نفر  با ۵ باب خانه بهداشت و ۲۰ نفر پرسنل اعلام کرد و گفت: این مرکز نزدیک ترین مرکز بهداشتی درمانی سرپل ذهاب به مرز است و از جمعیت تحت پوشش این مرکز ۵۸ نفر در اثر زلزله ۲۱ آبان۱۳۹۶ جان خود را از دست دادند.

کد خبر 4293458

منبع: مهر

کلیدواژه: زلزله کرمانشاه ۹۶ سید حسن قاضی زاده هاشمی وزارت بهداشت بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد خرم آباد بارش باران یاسوج کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی اشتغال مشهد بیرجند روز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه