Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@15:37:01 GMT

مردم غیور استان تهران عهدشکنی و گستاخی آمریکا را محکوم کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۳۰۶۲

مردم غیور استان تهران عهدشکنی و گستاخی آمریکا را محکوم کردند

خبرگزاری مهر ، گروه استان‌ها- وحید محمدی یکتا: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان تهران، ظهر امروز و بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی پرشوری عهدشکنی آمریکا را محکوم کرده و نسبت به این نقض عهد ابراز انزجار کردند.

در همین راستا مردم انقلابی شهرستان ورامین، بعد از نماز جمعه به سمت گلزار شهدای سید فتح الله راهپیمایی کردند و حمایت قاطع خود را از نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعلام کرده و از مواضع مقتدرانه مسئولان در این خصوص حمایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راهپیمایی پرشور مردم پردیس مسئولان، خانواده شهدا و جانبازان، دانشجویان و طلاب، فرهنگیان و روحانیان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند تا با مشت های گره کرده به آمریکای جهان خوار که قصد تضعیف نظام اسلامی را دارد، بفهمانند که ایران قهرمان هرگز در برابر ستمگران و زورگویان جهانی سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

راهپیمایانی که به عشق دفاع از حریم ولایت و کشور عزیز ایران به خیابان آمده بودند، انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و عهدشکنی آن‌ اعلام کردند.

مردم ولایی و انقلابی قرچک نیز پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی به سمت اداره آموزش و پرورش این شهرستان، عهد شکنی دولت مستکبر آمریکا و جسارت ترامپ به ملت ایران را محکوم کردند.

به علاوه مسئولان و عموم مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان‌ پیشوا نیز پس از پایان نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت عهد شکنی دولت مستکبر آمریکا حضور پیدا کردند و این اقدام را با مشت‌های گِره کرده و قدم‌های استوار خود محکوم کردند.

ملت ایران در تمام صحنه های نبرد با دشمنان با قدرت ایستاده اند

مردم مومن و مذهبی شهرستان قدس نیز در پی خروج دولت آمریکا از برجام، راهپیمایی ضد استکباری را به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از میعادگاه نماز جمعه شهر قدس به سوی میدان آزادی این شهر برگزار کردند.

شهر قدسی ها در این راهپیمایی که پس از اقامه نماز عبادی- سیاسی جمعه و با سردادن شعارهای ضد آمریکایی و ضد استکباری برپا شد، اقدام دونالد ترامپ و دولت آمریکا را محکوم کردند.

مردم فیروزکوه نیز در راهپیمایی‌ محکومیت عهد شکنی آمریکا را با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» ، « جمهوری اسلامی پاینده باد، ملت ایران همیشه سر زنده باد» مشتی محکم بر دهان زورگویان و بدخواهان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران زدند.

مردم ری نیز در راهپیمایی مشابهی ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، اقدام عهدشکنانه دولت آمریکا را با سر دادن شعارهای انقلابی خود محکوم کردند.

مردم با بصیرت و هوشیار رباط کریم نیز با با حضور خود در راهپیمایی باشکوهی نشان دادند، که در تمام صحنه‌های نبرد با دشمنان پرقدرت ایستادگی کردند و به هیچ‌کس اجازه تعدی و تجاوز به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی را نمی‌دهند.

خروج آمریکا از برجام سبب سرشکستگی و بی اعتباری این کشور می شود

حضور نسل‌های مختلف انقلاب و پیر و جوان در راهپیمایی امروز شهر گلستان، قابل توجه بود، این راهپیمایی پرشور مردمی در محکومیت عهد شکنی روزهای اخیر آمریکا همزمان با تمام شهرهای کشور برگزار شد.

این راهپیمایی در شهریار نیز به صورت یکپارچه و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، امام جمعه شهریار در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این اقدامات برای کشوری که ادعای مدیریت جهان را دارد، سبب سرشکستگی و بی اعتباری است.

حجت الاسلام موسی سالمی با بیان اینکه حتی هم پیمانان آمریکا اقدامات عهدشکنانه دولت این کشور را محکوم کردند، افزود: بی اعتمادی به تعهدات دولت آمریکا، به اوج خود رسیده است.

مردم مومن و متعهد دماوند نیز در محکومیت گستاخی ها و بد عهدی های آمریکا و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به دولت آمریکا به خیابان ها آمدند و فریاد دفاع از ولایت سر دادند.

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشار و مجموعه‌های مختلف و گروه‌های مردمی در دماوند تجمع کرده و به گفته امام جمعه این شهر نشان دادند، که در مناقشاتی که دارد ابتدا راه گفتگو و حل و فصل مسائل از طریق سیاسی را دنبال می کنند.

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماومد به خبرنگار مهر گفت: در مدت یک سال و نیم که رئیس جمهور جدید آمریکا روی کار آمده است، شاهد افزایش گستاخی ها و فشارهای این کشور به ایران بوده ایم، اما آن ها باید بدانند، که شکست ایران مقتدر به این سادگی نیست.

کد خبر 4293356

منبع: مهر

کلیدواژه: خروج آمریکا از برجام شهر تهران شهرستانهای استان تهران بوشهر کرمانشاه گرگان شیراز شهرکرد خرم آباد بارش باران یاسوج کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی مشهد اشتغال بیرجند روز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

نمازگزاران همدانی بعد از برپایی نماز جمعه در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از محل نماز جمعه تا چهارراه شریعتی راهپیمایی کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079320 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها