Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به رضایتمندی 98.5 درصدی مخاطبان از عملکرد این بانک در نمایشگاه کتاب تهران گفت: قدردان این حسن نظر هستیم و تمامی تلاش خود را انجام می دهیم تا با بهترین خدمات، این رضایتمندی را ماندگار کنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مدیر عامل این بانک در حاشیه بازدید از سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به این که امسال بانک شهر برای سومین سال ، عاملیت نمایشگاه کتاب تهران را پذیرفت، گفت: طی این سالها  با  خلاقیت و  نوآوری ، خدمات متنوعی به اهالی کتاب و ناشران ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صدور بن کارت ها  به روش های غیر از بن کارت فیزیکی از جمله خدمات منحصر به فرد این بانک بود  که علاوه بر کاهش  هزینه ها  از تولید کارتهای پلاستیکی و اسیب به محیط زیست نیز جلوگیری کرد به طوری که 37 درصد از بن کارت های تخصیص یافته به متقاضیان به روش های غیر از فیزیکی بوده است .

وی با اشاره به  رضایت 98.5 درصدی مخاطبان در نظر سنجی این دوره از نمایشگاه اظهار کرد: قدردان همه مخاطبان این نمایشگاه هستیم و تمامی تلاش خود را انجام می دهیم تا با بهترین خدمات، این رضایتمندی را ماندگار کنیم.

وی  با بیان این که 37 درصد از بن کارت های صادرشده برای طلاب و دانشگاهیان به روش های الکترونیکی و غیر فیزیکی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است، افزود:  بخشی از متقاضیان در زمان ثبت نام درخواست فعال شدن یارانه خود را باNFC داشتند  که با تجهیز دستگاههای پرداخت، بدون هیچ مشکلی قادر به مصرف بن ها بودند.

مدیر عامل  بانک شهر با اشاره به تراکنش های صورت گرفته در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  از طریق بن کارت های الکترونیکی افزود:  امسال برای اولین بار در کشور  اعتبار بن کارتها   بر روی کارت ملی هوشمند فعال شد که ما  برای برنامه ریزی این نوع خدمت ، قدردان سازمان ثبت احوال کشور  هستیم  چراکه  این سازمان به سرعت  طی ده روز  پس از انعقاد تفاهم نامه ، همکاری ها را اغاز کرد  تا  زیرساخت  های بانک  شهر وثبت احوال  به یکدیگر متصل شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب بانک شهر مدیرعامل بانک شهر رضایتمندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ثبت رکورد بازدید مخاطبان تا اتمام فعالیت بخش بین‌الملل در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

هشتمین روز از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که با میزان بالای بازدیدکنندگان همراه بود، با چند رویداد به کار خود ادامه داد. ابتدا بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن که میزبان حدود ۲۵ کشور و موسسات مردمی از کشور‌های اسلامی و غیر اسلامی بود، به کار خود پایان داد. 

از کشور‌های مسلمان همچون امارات متحده عربی، الجزایر، عربستان سعودی، تونس، کویت، تایلند، بنگلادش، عراق، فلسطین، مالزی، اندونزی، سریلانکا، هند، بحرین، پاکستان و کشور‌های غیرمسلمان همچون فرانسه، چین، کرواسی و روسیه دعوت شده بود.

به قولِ حجت‌الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی نیشابوری مدیر بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن کریم، در سی‌و‌یکمین دوره از نمایشگاه قرآن هنرمندان قرآنی در کنار آثارشان در غرفه بین‌الملل حضور داشتند. چراکه می‌خواهیم انتقال مهارت و دانش هم صورت گیرد. ما کارگاه‌ها و نشست‌هایی را طراحی کردیم و در آن نشست‌ها خطاطان قرآنی ایران با خطاطان خارجی کار مشترک ارائه می‌دهند. امسال در بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن کریم ابتکاری رخ داده، که منجر به شکل‌گیری دیپلماسی قرآنی شده است. ما بجای اینکه خودمان را قانع کنیم که سه چهار کشور در بخش بین‌الملل حضور یابند، از همه کشور‌ها دعوت کردیم تا ظرفیت‌های قرآنی خود را به نمایشگاه بیاورند.

علاوه‌بر آن، در هشتمین شب از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در غرفه همدم که زیر مجموعه بخش تبیان است، مراسم عقد یک زوج که از طریق همین اپلیکیشن آشنا شده بودند برگزار شد. رونمایی از سرود ویژه نمایشگاه بین المللی قرآن با عنوان «می‌خوانمت ۲»، برپایی جشن ۲۱ سالگی ایکنا از دیگر بخش‌های نمایشگاه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • از ثبت رکورد بازدید مخاطبان تا اتمام فعالیت بخش بین‌الملل در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • برنامه‌های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • افزایش پنج هزار پارکینگ در مصلی امام خمینی(ره) برای عموم/ مردم دسترسی‌های متنوع‌تری به نمایشگاه کتاب خواهند داشت
  • افزایش پارکینگ‌های مصلی برای نمایشگاه کتاب
  • جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد
  • توسعه گردشگری شهری با «تهران کارت»