Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه کشوری دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ کریتریوم ۲۱ اردیبهشت ۹۷ با معرفی نفرات برتر در ارومیه پایان یافت. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، مسابقه کشوری دوچرخه سواری جایزه بزرگ کریتریوم 21 اردیبهشت 97 با معرفی نفرات برتر در ارومیه پایان یافت.

مهدی علمایی از استان البرز شهرستان کرج مقام نخست این دوره از مسابقات را به‌دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشه‌هایی از این مسابقه از نظر می‌گذرد.

تصاویر از علی آقایاری

انتهای پیام/ ز

R41361/P41362/S6,48/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف تیم شهرداری ارومیه در مقابل طبیعت

تیم والیبال طبیعت در دومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست شهرداری ارومیه شد تا جدال تیم‌های دوم و هفتم جدول مقدماتی به مسابقه سوم کشیده شود.

در نخستین مسابقه تیم‌های شهرداری ارومیه و طبیعت در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده ارومیه در دیدار دور رفت سه بر دو به پیروزی رسیده بود و شاگردان عبدالرضا علیزاده برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی تنها به یک برد دیگر نیاز داشتند، اما طبیعت این روند را تغییر داد و سه بر دو به پیروزی رسید تا دو تیم از نظر برد یک بر یک مساوی شوند.

در ست نخست این مسابقه تیم شهرداری ارومیه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید تا طرفداران این تیم سرود پیروزی بخوانند و به برد تیم شهر ارومیه شوند، اما در ست دوم طبیعت ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را جبران کرد و دو تیم یک بر یک در ست شماری برابر شدند.

در ست سوم نیز طبیعت نمایش بهتری نسبت به شهرداری ارومیه داشت و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا دو بر یک در ست شماری پیش بیافتد، اما شهرداری ارومیه در ست چهارم دوباره قدرت خود را به حریف دیکته کرد و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید تا مسابقه به ست حساس پنجم برسد.

ست پنجم این دیدار با امتیاز ۱۵ بر ۱۲ به سود طبیعت به پایان رسید تا شاگردان ابراهیم وادی شکست دور رفت را جبران کنند و تعیین تیم صعود کننده این رقابت به بازی سوم کشیده شود.

دیدار سوم دو تیم طبیعت و شهرداری ارومیه روز دوشنبه ۲۸ اسفند در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • افتتاح زیپ‌لاین و دوچرخه سواری در آوج+ فیلم
  • شطرنج‌بازان خراسان رضوی هفت مدال آسیایی و کشوری کسب کرده‌اند
  • شطرنج‌بازان خراسان رضوی ۷ مدال آسیایی و کشوری کسب کرده‌اند
  • ابقای تاجبخشیان در ریاست هیئت دوچرخه سواری استان همدان
  • معرفی محله‌های کم‌تردد در شهر انگلیسی با مشارکت عموم
  • معرفی محله‌های کم‌تردد در شهر انگلیسی با مشورت عموم
  • توقف تیم شهرداری ارومیه در مقابل طبیعت
  • از اختصاص محل اسکان مسافران نوروزی تا برگزاری تور دوچرخه سواری
  • برگزیدگان جایزه کتاب «پرانتز» معرفی شدند
  • جایزه البرز محدود به مرزها نیست