Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@11:37:46 GMT

وقتی "سی آر 7" وارد دنیای انیمیشن و کارتون می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۵۳۶۴۳

وقتی 'سی آر 7' وارد دنیای انیمیشن و کارتون می‌شود

ورزش > فوتبال جهان - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید وارد دنیای هنر و سرگرمی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو مهاجم تیم رئال مادرید با امضای قراردادی با شرکت کتاب های داستانی مصور «ایندیا گرافیک» و کمپانی تولید کننده انیمیشن «وی اچ اس کامیونیکیشنز» موافقت خود را با استفاده از چهره و شخصیتش در دنیای هنر و سرگرمی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب بزودی شاهد حضور رونالدو یا به عنوان ابرقهرمانی جدیدی در کارتون، اسباب بازی،کتاب های مصور و داستانی، بازی های رایانه ای و محصولات دیجیتالی خواهیم بود.

بر اساس توافق صورت گرفته نخستین اقدام این گروه تولید مجموعه انیمیشنی جدیدی است که خود رونالدو داستانش را نوشته و به ماجراهای هیجان انگیز این فوتبالیست پرتغالی می پردازد.

این فوتبالیست مشهور در شبکه های اجتماعی از همکاری با این گروه انیمیشن ساز ابراز رضایت کرد.

به گفته رونالدو، همانطور که ستاره های فوتبال در زندگی میلیون ها طرفدار خود نقش دارند، ابرقهرمان های انیمیشنی هم می توانند در زندگی بسیاری تأثیرگذار باشند.

این مجموعه «نیروی مهاجم هفت» نام دارد که برگرفته از شماره پیراهن رونالدو است، در این سریال علاوه کاراکتر رونالدو یا سی آر هفت شخصیت های حقیقی و مجازی دیگری نیز حضور دارند.

به گفته تهیه کنندگان در خلق شخصیت های این مجموعه توجه خاصی به تنوع قومی، نژادی و مذهبی و جنسیتی داشتند و نیروی مهاجم هفت سریالی هیجان انگیز است که داستانی جهانی دارد.

شرکت های «ایندیا گرافیک» و «وی اچ اس کامیونیکشنز» ضمن استقبال از همکاری با رونالدو در این پروژه هنری او را ورزشکاری توانا، با اخلاق و حرفه ای توصیف کردند که در زندگی واقعی نیز برای میلیونها نفر در جهان ابرقهرمان است.

 

 

254 41

کلید واژه‌ها : کریستیانو رونالدو - رئال مادرید - فوتبال اروپا -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو رئال مادرید فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۵۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو در اندیشه فروش وایادولید

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال برزیل و رئال مادرید در اندیشه فروش باشگاه وایادولید است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو  سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان 109 میلیون یورو برای 90 درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال 2011 از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر 2021 مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال 2018، رونالدو 51 درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه 30 میلیون یورویی خرید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • وقتی آندره آ پیرلو فوتبال را به هنر تبدیل می‌کند / فیلم
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • حواشی دنیای فوتبال
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است